Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfclub Steenwijk

Hallo allemaal, Een aantal jaar geleden ben ik naar de bibliotheek in Steenwijk gestapt met als idee een schrijfclub/groep op te richten. Dit draait nu al een paar jaar, maar het ledenaantal blijft klein. Daarom hier een kleine beschrijving in de hoop meer mensen te trekken. We komen eens in de drie weken bij elkaar op donderdagochtend (van 10 tot half 1). Voor elke keer hebben we een opdracht voor een korte tekst of gedicht. Als we bij elkaar komen bespreken we elkaars verhalen en vaak doen we nog een klein opdrachtje. We zijn allemaal amateurs, maar het is erg leerzaam, alleen al door alle verschillende blikken die iedereen heeft. Ik ben de jongste (22) en de oudste is in de 70, dus het is een erg gevarieerd (helaas alleen vrouwelijk) gezelschap. Ik hoop hier wat mensen te vinden! Voor meer info mag je me mailen :)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het jammer dat er niemand reageert. Ik zou me eigenlijk heel enthousiast aan willen sluiten bij jullie groep, maar helaas weet ik nu al dat ik te weinig tijd heb voor een overdagactiviteit zoals dit. Als het 's avonds was, zou ik heel graag meedoen.