Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Op zoek naar reisverhalen

De Lege Ton van Diogenes lanceert een nieuw project rond reisverhalen. Meer info en inzendformulier vind je op de website www.legeton.be.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Het wordt mij uit je tekst en jullie site niet helemaal duidelijk wat het doel is van dit project. Jullie verzamelen reisverhalen? Met welk doel? verder nog een opmerking: jullie site blijft bij mij eindeloos laden onder Firefox, cursor knippert de hele tijd en sommige links kunnen pas aangeklikt worden na een paar keer op stop gedrukt te hebben in de browser

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja dries inderdaad. ik heb ook even op de site gekoekeloerd alleen ik zie verder geen informatie over dit. is het een wedstrijd,of gewoon dat je met een goed reis verhaal op de site komt ( wat natuurlijk ook leuk is ) ik heb eigenlijk ook een vraag over dit, als je een stukje schrijft zou je bijvoorbeeld ook er een dagboek van mogen maken ? groetjess

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ludo: Is het net zoals met de elfjes, dat het leukste verhaal wint? En wordt er weer een boekje van gemaakt enzo? @Dries: Ik heb ook firefox, maar bij mij blijft de site niet laden en de links werken ook prima.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het project rond reisverhalen houdt in dat de Lege Ton de reisverhalen wil bundelen in een zwerfboek. Dit zwerfboek zal op een heel beperkte oplage gemaakt worden. De exemplaren van het zwerfboek zal op verschillende plaatsen in België en Nederland gelegd worden. Het is de bedoeling dat dit boek zwerft. Iedereen mag dit boek meenemen, lezen en dan doorgeven aan iemand anders. Op die manier zal dit boek met reisverhalen op zijn beurt reizen. Het internetprobleem met onze site zal ik doorgeven aan onze webmaster.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De Lege Ton van Diogenes haalt voortijdig dit project van haar website. Het idee van een zwerfboek gaan we wel verfijnen en dan komt het binnenkort terug op de website.