Oogsten wat je gezaaid hebt?
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum en vind het heerlijk al surfend van alles tegen te komen over hetgeen dat me bezighoudt.. schrijven dus.
Zoals zovelen van jullie "weet" ik al jaren dat ik ooit een boek zal gaan schrijven. Eigenlijk draag ik dat "boek" al jaren met me mee, het enige dat nog moet gebeuren is het ook daadwerkelijk vorm geven.
Mijn leven lang heb ik anderen geholpen en ondersteund om het beste uit zichzelf te halen. Door een soort van beroepsdeformatie heb ik daardoor nu geen mensen om me heen die mij kunnen ondersteunen om het beste uit mezelf te halen nu ik mijn boek wil gaan schrijven.
Wat tegenwerkt is dat het lijkt alsof andere dingen om mij heen veel urgenter zijn dan het realiseren van mijn plannen.
Het tot stand brengen van dit boek is ontzettend belangrijk voor mij. Tegelijkertijd besef ik dat de laatste 2 regels in tegenspraak zijn met elkaar, maar in mijn eentje lukt het me niet om er beweging in te krijgen.
Waar ik naar op zoek ben is een persoon (of personen) die ook ooit in hun leven ondersteuning heeft ontvangen toen het nodig was en het prettig vindt om nu iets te betekenen voor iemand anders.
Ik heb redelijk wat vrije tijd en ben erg zelfstandig.
Soms heb je het gewoon nodig dat iemand in je gelooft en achter je staat.
En geloof me, het was (voor mij) minder simpel dan het lijkt om de vorige regel te schrijven
Welkom Cubanita, De eerste
Inderdaad: welkom hier en
Zo te horen is het is tijd
Gaan beginnen, op je zelf
Dank voor jullie reakties,
Bedoel je ontmoeten als in
Hallo Marja, Dank voor je
Geen dank. Even over dat
Hoi Cubanita, Ja wat betreft
Hoi Cubanita, Het
Hallo allemaal! Dank voor
De grootste valkuil lijkt