Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Heden ik, morgen gij!

Marsman en Vestdijk hebben in een grijs verleden samen een boek geschreven: 'Heden ik, morgen gij'. Tot mijn spijt moet ik toegeven dit boek niet gelezen te hebben. Maar het idee spreekt me wel heel erg aan. Het lijkt me kortom een enorme uitdaging om gezamenlijk (met twee of drie schrijvers) een boek te schrijven. Wie heeft ervaring met deze manier van schrijven en heeft daar al eens over nagedacht? Ben heel benieuwd naar de reacties (Natuurlijk, anders zou ik deze oproep niet doen...).

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt me een geweldige uitdaging! Voorwaarde is denk ik wel dat je een beetje dezelfde ideeen hebt over schrijven en kwaliteit.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja da's waar, hoe kon ik dat vergeten? :o Ik en Jeanet hadden ooit ook een verhaal... nu ik er weer aan denk :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn broertje heeft een voorzichtig begin gemaakt met schrijven en het lijkt me mooi om ooit samen met hem een boek te schrijven.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
En Oscar Z. met Dauwdruppels! Was ook een collectief! En het boek met Luthién erin: Fasten your seatbelt!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is alsof Pluis en ik bij elkaar wonen, zo intensief is het samenschrijven. :unibrow: Hoeveel kilometers liggen er geografisch tussen ons Pluis? En toch doen we het maar en hebben we elkaar nog nooit ontmoet, nog nooit met elkaar gesproken en elkaar nog nooit gezien!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar het heeft wél meer dan een halve pagina copy opgeleverd in het Noord-Hollandsdagblad! Wie doet ons dat na, hé Saabje?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
niet alleen dat pluis, niet alleen dat: uit ons manuscript worden de letters gegeten. Daar kan geen oliecrisis tegenop. De mensen blijven thuis, op de bank, zodra het in de verkoop is. Al zittende reizen ze over continenten. ;)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal nooit met een ander samen een boek kunnen schrijven. aangezien mijn humor en schrijfstijl te persoonlijk is. Ik zou de ander totaal wegschrijven.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
sta ik nu al in een kwade geur, Pluis (=slecht bekend staan), of zit er soms een geurtje aan? (=het is niet Pluis?) ;)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Alles is pluis, hoor Sabarinde en Waus! Ik had even wat frisse lucht nodig. Zeg maar, een frisse wind. Een wind die de boel schoonwaait.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou gerust samen een boek willen schrijven, maar dan moet je qua schrijfstijl wel enigzins hetzelfde schrijven anders is het natuurlijk een doodsvonnis. Ik zag geen contact in je profiel, dus mocht je nog op zoek zijn, stuur me dan een berichtje. Lijkt me wel een leuke uitdaging