Rol

  • Anoniem

Leesclub van jeugdboeken door volwassenen

Bij het forum Blanco Regel heb ik een leesclub gestart van het lezen van jeugdboeken door volwassenen. We lezen (ont)spannende boeken van ongeveer 10 tot 12 jaar. Het gaat om nieuwe boeken uit 2007, 2008. De leesduur van een door ons uitgekozen boek bedraagt 6 weken. Daarna gaan we erover discussieren. Voor overige informatie kun je terecht op het forum (Google: Blanco Regel Forum). Als je interesse hebt om mee te doen, meld je dan aan bij de nieuwe Leesclub! Ik kijk uit naar je reaktie, met hartelijke groet, Corry

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou graag meedoen, maar de kans dat ik een boek uit de leesgroep te pakken kan krijgen is niet zo heel groot :(

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien kunnen we regelmatig internationale boeken nemen die jij ook kan krijgen, MichaM. Dan kun je meedoen.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zou wel leuk zijn... en in September kan ik ook wel Nederlandse boeken kopen/lenen. Kijken of er verschillen naar voren komen. Als ik BR op kan zal ik me daar ook even aanmelden.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb me naar aanleiding van dit topic wel op BR aangemeld, eindelijk :D
Wat is BR, MichaM :? En kan je via inernet (bijv. bol.com) geen nederlandse boeken kopen, als je in het buitenland verblijft? :? :!:

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik zou ook wel mee willen doen, maar haast onmogelijk om hier (OZ) boeken op tijd te krijgen. Sad :crybaby: :drool:

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan nog steeds niet inloggen op BR :( 9+ huh? Dan stel ik vast voor dat we volgend jaar De Griezelbus 7 gaan lezen, die heb ik sowieso :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een berichtje geplaatst in het BR topic dat net nieuw is aangemaakt, even daar op wachten, als ik daar niks op krijg, zal ik even mailen. Het is trouwens micha (miega) ;)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee hoor, deze blijft ;) Gewoon grappig dat zoveel mensen denken dat je het uitspreekt als misja.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Four Seasons, Heb jij belangstelling om mee te doen met het lezen van kinderboeken door volwassenen? Ik heb alle informatie ingevoerd op Forum Blanco Regel (BR), knop Leesclubs. Als je zin heb om mee te doen, dan hoor ik dat graag, want er zijn maar 8 plaatsen beschikbaar en ik heb al 4 leden. Groeten, Corry
Hoi Corry Scholte, Dank je voor het aanbod. Heb momenteel meer boeken dan ik lezen kan, hou wel van kinderboeken, maar het moet wel een (beetje) realistisch zijn, als je een tip wil over nog te lezen boeken dan hoor ik het graag. Mvg Four Seasons

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jawel, maar ik heb nog geen tijd gehad om naar het blancoregel forum te gaan :) ( mn computer lag er even een paar dagen uit... )

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Corry, zou je je laatste reactie willen bewerken als er na jou nog niemand heeft gereageerd?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Corry, Ik zou graag meedoen als dat mag. Is er nog een plekje? Ik heb al geprobeerd om me te registreren op je forum, maar dat lukte om de een of andere reden niet. Ik probeer het morgen nog wel een keer.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Corry, het lijkt me leuk om met je leesclub mee te doen. Ik lees erg graag kinderboeken en het is moeilijk iemand te vinden met wie je daarover kunt praten anders dan kinderen met wie je het vooral over de inhoud hebt. Ik heb me net geregistreerd op BLANCO REGEL, maar het duurt denk ik nog even voor ik antwoord krijg. Is er nog plaats?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt, ik heb alleen een automatische reply gehad van blancoregel, dus kan me nog niet voorstellen. Ik heb het boek zojuist tweedehands via bol.com gekocht, ben benieuwd.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hierbij heropen ik dit topic (we zoeken namelijk nieuwe leden)
Goedzo FS. :thumbsup: Moet je er nog bij zeggen dat we niet meer op BR zitten. Willen mensen de link, dat kunnen ze mij een bp sturen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed idee, @ngelique! Ik doe al een tijdje mee, en het is leuk en inspirerend om kinderboeken te lezen, die je zelf nooit zou kiezen. En ik vind bovendien dat ik nog het meeste leer van boeken die niet goed geschreven zijn. Of waarvan ik zelf vind dat ze saai of in ieder geval niet leuk zijn, dat iemand anders dan precies de vinger op de zere plek legt. Ja! Denk ik dan, dat is ook een schrijfhandicap van mij!