Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver (m/v) gezocht voor interview in groot blad!

Hallo mensen, Ik verzorg maandelijks de boekenpagina van een mannenblad, en onderdeel daarvan is een interview met een actuele schrijver (m/v). Iemand die dus onlangs met een nieuw boek is gekomen. Voor de januari-edititie is de schrijver die ik in eerste instantie zou interviewen op het laatste moment uitgevallen en mijn deadline is morgen (!). Mijn oproep is dus: is er hier iemand die onlangs met een nieuw boek is gekomen OF die dat tussen nu en februari zal doen? Dan kun je mij mailen (contactdetails staan onder de knop), en dan interview ik je vandaag nog (per email). Ook heb ik dan een duidelijke, hq en highres foto van je nodig om te plaatsen bij het interview. Let op: het is voor een glossy mannenmagazine, dus NIET geschikt zijn: kinderboeken chicklit Mail me zo snel mogelijk als je interesse hebt, of als je iemand kent die geschikt is hiervoor! x Kim

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha Zjors: tja, volgende keer beter. Het gaat overigens om de Penthouse, maar dat wist je waarschijnlijk al. Volgende keer zetten we je gewoon op de cover!! :)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Foewww....

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw!!!! Is dat een toezegging Kim. O, hoeveel schuift dat wel niet. Wel wel, bedoel ik. Joepie, ik op de cover. Ze kunnen toch wel goed photoshoppen daar, he? :)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je cover van de Penthouse wel eens gezien, Zjors? En Pluis zegt: 'Komt je hoedje nog eens van pas.' Wou je dat dan voor de linkerkant of de rechterkant gebruiken? (Als camouflage). Of heb je twee hoedjes?

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan ik eindelijk zeggen dat ik de Penthouse koop voor de goeie boekbesprekingen :)

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rudolf: ze hebben iedere maand 1 boekenpagina (die ik verzorg). Maar dat is waarschijnlijk niet waar ze om bekend staan.... Zjors, ik houd een plek voor je vrij! het wordt spectaculair! :)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Als Zjors erin staat met al haar hoedjes, ga ik voor het eerst in mijn leven dat blad kopen.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik ook. Dat gaat een geweldige omzet voor de Penthouse worden als we hem allemaal gaan kopen, om Zjors. Maar wel álle hoedjes gebruiken, Zjors, hoor. Please.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
:D :D Hoe kom je d'r bij! Ik ben jaoers op je! 't Is pure afgunst. Jij kunt tenminste echte hoeden gebruiken. Ik heb aan vingerhoedjes wel genoeg. Mij willen ze niet in de Penthouse.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanks Rudolf!! Ik doe het al een tijdje, maar had het hier inderdaad niet eerder vermeld. Marriejeanne: niets mis met vingerhoedjes hoor!!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan me nu ineens indenken dat ze zich bij de Penthouse iets heel anders voorstellen bij een 'vingerhoedje', dan ik tot dusverre deed. ;) :D (Dus ik trek mijn woorden terug :) ).

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kim, In oktober komt mijn nieuwe boek uit. Het gaat over het vrouwelijk libido ... Iets voor je column?