Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

begeleiding bij herschrijven manuscript gezocht

Ik zoek iemand die een autobiografisch manuscript kan beoordelen: welke delen bruikbaar zijn, wat er moet veranderen, enz. Ik heb tips nodig voor het herschrijven (is nodig). Onderwerp: ervaringen met jeugdhulpverlening en psychische groei van een (toenmalige) jongere. Het is een boek dat geschreven moet worden, ook als voorlichting voor huidige jongeren, ouders, hulpverleners, betrokkenen, over een problematiek die onderbelicht wordt, waarvan de oorzaken zeer vaak voorkomen in algemene bevolking. Ik studeer orthopedagogiek en heb genoeg informatie/achtergrond om in het boek te integreren. (heb helaas geen goudmijn...) dus zoek zoek. Tine

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tine, en niemand heeft je hier nog op geantwoord? Wat flauw. Anders zit iedereen er als een haantje de voorste bij. Nu is dit ook wel een erg moeilijk onderwerp. Ik kan me voorstellen dat veel mensen hier moeilijk tegenaan kijken. autobiografisch, hulpverlening, psygische groei. Dat valt allemaal niet mee, voor een motorisch gestoord schrijvertje als ik. Is het een ideetje om een inrichting voor jongeren aan te spreken? Juist daar zit je in de goede hoek lijkt mij. Zelfs al krijg je hier geen reactie, niet de moed opgeven hoor, jouw boek lijkt me erg nutig voor de jeugdhulpverlening. Probeer dan ook juist in die hoek iemand te vinden die het wil lezen. Iedereen hier is prettig gestoord, (wat je als schrijver nu enemaal moet zijn.) Maar niet erg genoeg om hierover te kunnen beoordelen, denk ik. ik wens je veel succes. Pehamo.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh sorrie Dries, blijkbaar reageerde je terwijl ik nog aan het schrijven was. Hopelijk krijgt Tine nog meer aardige geïntereseerde reacties. Pehamo.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Best baasjevanramses, Een paar dagen terug heb ik je een e-mail gestuurd. Kun je even kijken of je die ontvangen hebt?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedemorgen/middagavond Tine, also BaasjevanRamses, Misschien dat mijn hulp je een stukje verder op weg kan helpen. Ik ben werkzaam geweest in de jeugdhulpverlening, ben daarna menigmaal (zowel in real life als online) aanspreekpunt voor tieners/jonge twintigers geweest en heb een redelijk taalgevoel :). Als je denkt dat je boek kunt schrijven dat a) iets toe kan voegen aan de jeugdhulpverlening zoals die er momenteel uitziet en/of b) een onderbelicht onderwerp in het licht zet, dan zeg ik: go for it!

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Baasjevanramses is misschien even met Ramses wandelen, want ze geeft geen antwoord op de vraag van Dries. Moeilijk helpen zo.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoever ben je met het verhaal, baasjevanramses? Als je een schrijversblock hebt moet je ook zeker op deze site kijken. Helpt!

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja hoor, zeker wil ik het baasjevanramses helpen met dit manuscript. Al was het maar omdat ik er vast veel van herken. Wil je meer weten over hoe ik je zou kunnen helpen, stuur me dan gerust een mailtje. :) Ariadne