Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

begeleiding bij herschrijven manuscript gezocht

Ik zoek iemand die een autobiografisch manuscript kan beoordelen: welke delen bruikbaar zijn, wat er moet veranderen, enz. Ik heb tips nodig voor het herschrijven (is nodig). Onderwerp: ervaringen met jeugdhulpverlening en psychische groei van een (toenmalige) jongere. Het is een boek dat geschreven moet worden, ook als voorlichting voor huidige jongeren, ouders, hulpverleners, betrokkenen, over een problematiek die onderbelicht wordt, waarvan de oorzaken zeer vaak voorkomen in algemene bevolking. Ik studeer orthopedagogiek en heb genoeg informatie/achtergrond om in het boek te integreren. (heb helaas geen goudmijn...) dus zoek zoek. Tine

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tine, en niemand heeft je hier nog op geantwoord? Wat flauw. Anders zit iedereen er als een haantje de voorste bij. Nu is dit ook wel een erg moeilijk onderwerp. Ik kan me voorstellen dat veel mensen hier moeilijk tegenaan kijken. autobiografisch, hulpverlening, psygische groei. Dat valt allemaal niet mee, voor een motorisch gestoord schrijvertje als ik. Is het een ideetje om een inrichting voor jongeren aan te spreken? Juist daar zit je in de goede hoek lijkt mij. Zelfs al krijg je hier geen reactie, niet de moed opgeven hoor, jouw boek lijkt me erg nutig voor de jeugdhulpverlening. Probeer dan ook juist in die hoek iemand te vinden die het wil lezen. Iedereen hier is prettig gestoord, (wat je als schrijver nu enemaal moet zijn.) Maar niet erg genoeg om hierover te kunnen beoordelen, denk ik. ik wens je veel succes. Pehamo.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh sorrie Dries, blijkbaar reageerde je terwijl ik nog aan het schrijven was. Hopelijk krijgt Tine nog meer aardige geïntereseerde reacties. Pehamo.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker