Jonge dichters en schrijvers

Hallo allemaal, Mijn naam is Tommie, en ik zoek jonge dichters en schrijvers van ongeveer mijn ouderdom. Zelf ben ik 19. Vaak kom ik op (literaire) open podia en andere plekken waar ik mijn schrijfsels voordraag. Veel dichters en schrijvers die ik daar ken, zijn toch al wat ouder dan ik ben. Dat vind ik helemaal niet erg, maar het is toch wel fijn om wat meer schrijvende leeftijdsgenoten te kennen, en daarmee een terrasje te pakken, te schrijven of op te treden. Ik woon in Eindhoven by the way. Groetjes, Tommie

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tommie, Om nog even te reageren op je oorspronkelijk bericht. Op SLAM-avonden zit doorgaans wel jonger volk. Ook wedstrijden zijn vaak een goede gelegenheid om jonge mensen te leren kennen. Neem nu Writenow (www.writenow.nu). Zelf treed ik minder graag op. Ik zie het meer als een noodzakelijk kwaad (bij uitreikingen bijvoorbeeld) en vind mijn gedichten er ook niet geschikt voor. Ik werk op dit moment wel aan een ritmische tekst, bij gelegenheid draag ik die voor, als oefening zeg maar. Nu wil het toeval dat ik familie in Eindhoven heb waar ik niet vaak, maar toch af en toe verblijf. Zelf woon ik in Gent, ben ik 22 en dicht ik zo'n jaar. Via aelberts[x]gmail.com (waarbij je de [x] vervangt door een @) mag je me altijd contacteren. Ik wil altijd werk van collega's lezen, trouwens. En wie weet zien we elkaar ooit op Eindhovense planken. Succes!
30 oktober 2007 - 15:22

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ola Godje, Bedankt voor je berichtje. WriteNow is een goeie inderdaad, daar heb ik een tijdje geleden aan mee gedaan, maar viel niet in de prijzen en kon helaas ook niet op de uitreiking zijn. Aan de Kunstbende, jongerentalentenjacht, heb ik 3 jaar met veel plezier mee gedaan, maar ben nu helaas te oud. O.a. hebben we toen met een groepje een heel tof tournee gedaan door Noord-Brabant met een interdisciplinaire voorstelling. Toevallig heb ik een vriendinnetje vlakbij Gent wonen (Melsen City) en wil ik toch eens een keer in Gent komen om daar op te treden als ik de kans krijg. (ze houdt me op de hoogte van podia) Gent lijkt me trouwens echt de max als inspiratiebron, net als Antwerpen. Op mijn site, die je volgens mij via m'n profiel wel tegenkomt, staan een paar gedichten. Ook eentje over Antwerpen :) Groetjes, Tommie
30 oktober 2007 - 15:42

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He Tommie, ik heb eindelijk je website eens bekeken. Wist niet eens dat je er een had. Ik bleef langer dan 7 seconden, maar ik was dan ook al gewend aan je uitstraling :) Het is echt een leuke site. Het enige dat me niet beviel was die advertentie voor een borstvergroting van 3000 euro terwijl ik al cup D heb :P Het leukst vond ik nog je tekeningen. Die zijn echt gaaf!! Hoe maak je die? Digitaal? Ik zou er best eens een boek van mij mee geillustreerd willen zien. Echt mooi! Je kunt dus nog meer dan dichten en entertainen. Jongens: gaan kijken naar die Tom, hij is echt gaaf in zijn optredens!
30 oktober 2007 - 21:46

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heej Zjors, Bedankt voor je lieve berichtje :) Tja, die advertenties... Als ik later financieel binnen ben laat ik die er allemaal af gooien door een wizzkid die ik dan in ga huren. Ik heb zelf ook al heel wat aan advertenties voorbij zien komen. Die tekeningetjes maak ik gewoon met Paint :P Lekker makkelijk. Laat maar weten wanneer ik een paar tekeningetjes voor je mag maken. Ik wil het graag voor je doen :)
31 oktober 2007 - 8:45