Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: aankomende schrijvers voor onderzoek

Hoi, Ik ben Janneke Dee en ik ben momenteel bezig met mijn scriptie voor de opleiding Media, Marketing en Publishing aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar aankomende auteurs, ofwel mensen die bezig zijn om hun hun boek en/of verhaal gepubliceerd te krijgen. Ik wil deze mensen vragen om een vragenlijst in te vullen. Deze vragen gaan over het online publiceren en het beoordelen van andermans werk in een online-community. Wil je meewerken stuur mij dan een mail en dan stuur ik je de vragenlijst! Alvast bedankt, Janneke Dee Janneke.dee@hva.nl

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dat wat vroeger MIM was? Of een aparte opleiding? Ik wil je best helpen, maar ik heb nog geen garantie over hoe mijn boek uiteindelijk wordt uitgegeven. Ik weet dus niet hoe goed/nuttig ik je vragen kan beantwoorden. ----------------------------------------------------------------------------------------------------

Curiosity killed the cat. Gelukkig ben ik geen kat!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is inderdaad een richting van het MIM. Het onderzoek richt zich niet op het boek, maar meer op de mogelijkheden van Internet. Het is de bedoeling dat er een website komt waarop een community onstaat waarop mensen hun verhalen kunnen plaatsen en die door medegebruikers worden voorzien van advies/commentaar. Ik ben aan het kijken of het idee haalbaar is en hoe deze site er dan uit moet gaan zien.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh, ongeveer als deze site? ;) Er zijn al een aantal van dat soort communities, er is ook een verhalen.com of zo waar je je schrijfsels kan posten die dan van commentaar worden voorzien. Maar ik wil best een enquete invullen hoor. Mail naar mijn usernaam @ nietoverdrijven.com Ik heb "vroeger" (1999-2003) ook MIM gedaan ;) ----------------------------------------------------------------------------------------------------

Curiosity killed the cat. Gelukkig ben ik geen kat!

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Net als hetleesbeest.nl :P Ik ben nog niet ver genoeg om een boek uit te gaan geven maar zit als webmaster wel uitgebreid in het online-publiceren gebeuren. Als je daar wat aan hebt, kun je mailen naar [mailadres verwijderd door Leesbeest]

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zijn er misschien nog meer sites die jullie gebruiken voor informatie? Ik heb er al een behoorlijk aantal gevonden maar ben nieuwsgierig of ik er een 1 heb gemist.