Start » Forum » Oproepen » Algemene oproepen » Correspondentie- / feedbackmaatje Jeugdliteratuur gezocht

Correspondentie- / feedbackmaatje Jeugdliteratuur gezocht

6 reacties [Laatste bericht]
Anoniem

Correspondentie- / feedbackmaatje Jeugdliteratuur gezocht

Hallo schrijvers,

Ik ben op zoek naar iemand die net zo enthousiast is over jeugdliteratuur als ik!

Voor mijn werk schrijf ik vooral zakelijke teksten. Voor de lol schrijf ik verhalen voor kinderen. Daar ben ik al zo lang als ik me kan herinneren mee bezig, maar het laatste jaar investeer ik er meer tijd in. Ik inzendingen opgestuurd voor de Averbode Verhalenprijs. Momenteel wacht ik op feedback op een aantal prentenboekenverhalen en ben ik bezig aan een verhaal voor jongeren van 14+. Daarnaast lees ik ook graag jeugdboeken en volg ik regelmatig schrijfcursussen of -workshops.

Ik ben op zoek naar iemand die ook actief schrijft. Die het leuk vindt om af en toe feedback te geven op mijn teksten, en die zelf ook graag feedback wi krijgen. Elkaar verder helpen dus.

Euh, misschien klinkt dat als veel werk. Ik bedoel dus niet op dagelijkse basis. Ik heb ook een baan en een gezin, dus het moet natuurlijk niet te gek worden allemaal. wink

Ik ben benieuwd of er iemand interesse heeft.

Met vriendelijke groet,
Helena

Reacties

Menno Marrenga
Laatst aanwezig: 1 dag 6 uren geleden
Sinds: 27 Okt 2013

Heb interesse. Bericht gestuurd via contactpagina.

Bibi Koen
Laatst aanwezig: 1 week 1 uur geleden
Sinds: 14 Mrt 2014

Ik heb je ook een pb gestuurd.

Heeleenaa (niet geverifiëerd)

Ik ben heel benieuwd! Maar ik heb niets ontvangen.. Misschien doordat dit account geregistreerd staat op een oud e-mailadres. Ik heb een PB gestuurd met mijn nieuwe e-mailadres, wie weet werkt dat..?

Yrret
Laatst aanwezig: 1 uur 54 min geleden
Sinds: 16 Jul 2012
Heeleenaa schreef:

Ik ben heel benieuwd! Maar ik heb niets ontvangen.. Misschien doordat dit account geregistreerd staat op een oud e-mailadres. Ik heb een PB gestuurd met mijn nieuwe e-mailadres, wie weet werkt dat..?

Niet vergeten om ook in de spam te kijken.

Ooit protesteerde ik tegen het 'monopolie der oude heren'. Nu ben ik er zelf één.

Bibi Koen
Laatst aanwezig: 1 week 1 uur geleden
Sinds: 14 Mrt 2014

Ik heb je een mail teruggestuurd!

Menno Marrenga
Laatst aanwezig: 1 dag 6 uren geleden
Sinds: 27 Okt 2013

Als je nog steeds niets ontvangen hebt, stuur dan me een email naar mijn contactformulir want dat werkt wel: klik op mijn naam die bij dit vakje staat, dan krijg je een persoonsbeschrijving, selecteer dan 'contact' en het moet werken.

Anders direct naar mijn emailadres: menno (punt) marrenga (apestaart) gmail (punt) com.

• THEMA Kan schrijven je leven redden?
  • Hoe beschrijf je emoties?
  • Zo vind je een uitgever die bij je past
  • Zo belangrijk zijn de eerste 10 pagina's
  • Schrijftips van Anne-Gine Goemans
  • Schrijftechniek: vertellen en vertonen
  • Taaltips: taal en logica

Dit nummer verschijnt omstreeks 6 december oktober. Nog geen abonnee? Meld je aan vóór maandag 25 november 16:00 uur, dan krijg je dit nummer thuis!

Introductiekorting!
Schrijven

Iedere week het beste van Schrijven Online in je inbox? Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief. Boordevol nieuws, tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!