Rol

  • Anoniem

Correspondentie- / feedbackmaatje Jeugdliteratuur gezocht

Hallo schrijvers, Ik ben op zoek naar iemand die net zo enthousiast is over jeugdliteratuur als ik! Voor mijn werk schrijf ik vooral zakelijke teksten. Voor de lol schrijf ik verhalen voor kinderen. Daar ben ik al zo lang als ik me kan herinneren mee bezig, maar het laatste jaar investeer ik er meer tijd in. Ik inzendingen opgestuurd voor de Averbode Verhalenprijs. Momenteel wacht ik op feedback op een aantal prentenboekenverhalen en ben ik bezig aan een verhaal voor jongeren van 14+. Daarnaast lees ik ook graag jeugdboeken en volg ik regelmatig schrijfcursussen of -workshops. Ik ben op zoek naar iemand die ook actief schrijft. Die het leuk vindt om af en toe feedback te geven op mijn teksten, en die zelf ook graag feedback wi krijgen. Elkaar verder helpen dus. Euh, misschien klinkt dat als veel werk. Ik bedoel dus niet op dagelijkse basis. Ik heb ook een baan en een gezin, dus het moet natuurlijk niet te gek worden allemaal. ;) Ik ben benieuwd of er iemand interesse heeft. Met vriendelijke groet, Helena

Rol

  • Anoniem
Ik ben heel benieuwd! Maar ik heb niets ontvangen.. Misschien doordat dit account geregistreerd staat op een oud e-mailadres. Ik heb een PB gestuurd met mijn nieuwe e-mailadres, wie weet werkt dat..?

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben heel benieuwd! Maar ik heb niets ontvangen.. Misschien doordat dit account geregistreerd staat op een oud e-mailadres. Ik heb een PB gestuurd met mijn nieuwe e-mailadres, wie weet werkt dat..?
Niet vergeten om ook in de spam te kijken.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je nog steeds niets ontvangen hebt, stuur dan me een email naar mijn contactformulir want dat werkt wel: klik op mijn naam die bij dit vakje staat, dan krijg je een persoonsbeschrijving, selecteer dan 'contact' en het moet werken. Anders direct naar mijn emailadres: menno (punt) marrenga (apestaart) gmail (punt) com.