Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer(s) gezocht kort fantasyverhaal (2500 woorden)

Dag allemaal! Ik heb een kort fantasyverhaal geschreven (2500 woorden) voor de schrijfwedstrijd 'Achterblijvers' van Godijn Publishing. Ik zoek proeflezers die feedback op dit verhaal willen geven wat betreft inhoud en stijl (mocht je interesse hebben, stuur ik een aantal specifieke vragen). Als tegenprestatie lees en becommentarieer ik graag een verhaal van jou. Het liefst krijg ik binnen een week feedback, aangezien de deadline voor de wedstrijd 2 april is. Ik snap dat dit kort dag is, dus mocht dit niet lukken: ik waardeer alle feedback, ook als die later komt dan de deadline. Ik hoor graag of iemand geïnteresseerd is! Zo ja, laat dan een berichtje achter (hieronder of privé) en dan neem ik contact op. Nog even kort de info op een rijtje: - kort verhaal (2500 woorden) - fantasy - schrijfwedstrijd 'Achterblijvers' van Godijn Publishing - feedback gevraagd op inhoud en stijl

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kirsty: ik ben geen liefhebber van fantasy, misschien maakt mij dat juist geschikt om je korte verhaal te lezen en eventueel nuchtere vragen te stellen, als ik er iets van snap ben jij geslaagd dus: mail me maar

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb je een PB gestuurd, Kirsty (dus niet Kristy zoals ik daar volgens mij tikte...). Kijk even of die niet in je spambox beland is. Bij mij wil dat met PB's nog wel eens gebeuren.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@PeterFD: Leuk, dankjewel! Ik bedenk zojuist dat ik geen bijlage kan sturen via het contactformulier op SchrijvenOnline. Kun je me je mailadres toesturen? Dan kan ik mijn verhaal sturen naar dat adres @Hay: Ik heb hem gezien en beantwoord! Alvast bedankt!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@PeterFD: Gedaan! Je hebt zelfs twee mails gekregen, één met en één zonder bijlage ;). @ Nylok: Ik heb je een mail gestuurd!