Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Groeiend Gras zoekt schrijvers

GroeiendGras.nl zoekt schrijvers Groeiend Gras is een site die door en voor jongeren is gemaakt. Verhalen, columns, interviews, gedichten en meer is er op de site te vinden! Rubrieken: Portret (stukken over bekende mensen, onbekende mensen die iets aangrijpends hebben meegemaakt) Literair (verhalen, recensies, gedichten) Opvallend (nieuws dat de redactie is opgevallen, van grappig tot ernstig nieuws) Interviews (interviews met zoveel mogelijk bekende mensen) Opinie (kijk op het leven vanuit het nieuws en de samenleving in de vorm van nieuwsberichten en columns) Je kunt als je schrijver wordt zelf met de hoofdredacteuren per rubriek afspreken hoeveel en hoe vaak je schrijft. Nieuwsgierig? Mail dan naar mlenders@groeiendgras.nl of ga vanaf 7 april naar www.groeiendgras.nl

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fail. Je geeft geen informatie en je site doet het niet. Denk niet dat veel mensen hier in gaan trappen.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo misses13, Tot twee keer hebben we je voordat je dit plaatste per mail de tip gegeven om je oproep zo specifiek mogelijk te verwoorden. Ik kan niet anders dan het met MichaM eens zijn: hier gaat niemand op reageren. Zoals ik al mailde: - wat voor schrijvers zoek je? (kinderboeken, romans, poëzie) - waar heb je ze voor nodig? (column, interview, hulp) - staat er een vergoeding tegenover? - Wat is groeiend gras precies?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik heb nog even op google gezocht maar heb niets gevonden. Als je niet meer informatie kunt krijgen houd het helemaal op. Anders had ik misschien nog wel gereageerd maar dan wil ik zoals Drie en Micham hierboven zeggen wel wat meer informatie hebben. Zoals ook bijvoorbeeld hoe vaak je moet schrijven en wat voor instelling het is.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
nog een cloon van marge?
Denk je niet dat me dat was opgevallen als ik met haar gemaild heb?