Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zullen boeken weldra tot het verleden horen?

Ik had graag even een vraag op tafel gegooid om te horen wat jullie er van denken: Denk je dat de fysieke - papieren - boek in de toekomst zal verdwijnen? Veel meer boeken (waarvan de copyright is verstreken) worden gratis op het internet aangeboden. Ook nieuwe technologieën zoals de 'Amazon Kindle' (http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=98182) zorgen ervoor dat je elektronisch en boek kan lezen, of je nu in bed leest of in het park. Dus wat denken jullie? Zullen fysieke boeken weldra tot het verleden horen?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, niet weldra. Het zal nog tijden naast elkaar bestaan; papier en elektronica. Net als de vervanging van de haard door centrale verwarming, zal het klassieke boek misschien op de achtrgrond verdwijnen, doch nooit helemaal uit beeld. Daarvoor is een boek te veel een verzamel-item. Groetjess

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk het niet. Een boek lezen doe je liever op de bank met een warme kop thee erbij. Of onderweg in de trein en liever niet van het beeldscherm. Althans dat is mijn mening.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk het niet en ik hoop het niet. Volgens mij zijn er te veel mensen die graag een echt boek willen: de pagina's omslaan, de geur, de ruggen etc. Net zoals mensen ook graag een echte open haard willen. Voor het e-book of zoiets zie ik wel een toekomst als instrument voor zakelijke papieren, maar niet voor boeken.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat boeken nooit zullen verdwijnen. Zie jij al iemand met een e-book op het strand zitten lezen? En wat ik ook weleens heb gezien is dat de moeders lekker een boek lezen bij het zwembad terwijl de kinderen zwemles krijgen. Dat lukt toch niet met zo'n e-book? En hoe zit het dan met dikke (les)boeken? Zit er wel een printer bij voor als je wat wilt uitprinten?