Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

GEZOCHT: jonge proeflezers (12-19) voor jeugdverhaal

Hallo, ik ben hier nog maar pas nieuw, maar schrijf wel al een tijd. Het is het volgende, ik heb een eerste hoofdstuk af van een nieuw verhaal. En ik ben op zoek naar jongeren die dit verhaal eens willen lezen, en dan ook willen laten weten wat ze er van vinden?! Het gaat eigenlijk over een opgroeiend meisje van 12 jaar, dat moet verhuizen samen met haar oudere broer en ouders. (ze hebben beiden een vorm van autisme). Maar niet alleen zij moeten verhuizen, iedereen uit hun straat gaat ergens anders wonen. Wat bizar is, is dat zij verhuizen naar een straat met precies dezelfde naam als de vorige. Straks gaat ze ook naar het 1ste middelbaar. Allemaal grote belangrijke stappen in haar leven, waar ze moeilijk mee overweg kan. Het is fantasie en realiteit door elkaar. Alvast bedankt! :)

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van mij mag je het wel naar me toe sturen, stuur me maar even een berichtje via het contactformuliertje. Ik ben 17. Je kunt alleen niet verwachten dat je morgen een uitgebreid rapport krijgt, ik heb het namelijk heel druk met school op het moment. Gr. Mike