Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De Optimist zoekt abonnees voor nieuwsbrief

Beste mensen, Wij zijn sindskort online gegaan met een eclectisch, cultureel, literair magazine. Neem eens een kijkje en abonneer je, indien enthousiast, op de nieuwsbrief. *verwijderd* Groet, Raoul Duke

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dit nu een digitale versie van het tijdschrift dat Henk een tijd geleden op deze site aankondigde te gaan uitgeven? Wie zijn de mensen achter dit digi-tijdschrift? Ik ben benieuwd. Gefeliciteerd trouwens met de 'eerste uitgave'. Ziet er mooi uit. Is het jullie bedoeling om eens in de zoveel tijd een nieuwe versie aan te bieden aan je lezers?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben je trouwens wederopgestanden Raoul Duke? Ik lees op Wiki dat je al sids 2005 dood bent :\\

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dit hetzelfde tijdschrift waar sommigen het over hadden? Dat moest een roaring twenty's tijdschrift worden. Hoe heette het ook weer?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat waren deze mensen. :nod: Hoe ging dat tijdschrift nou ook alweer heten? Daar zaten we ons toen allemaal ongevraagd tegenaan te bemoeien. Ik had gezocht, Rietje, maar deze colofon niet gezien. Jij kon dus beter zoeken.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja. Sorry dat ik me niet goed uitdrukte. Ik bedoel: zouden dezelfde mensen het gedaan hebben, die het destijds van plan waren? (Ook een rare zin. 't Is laat, dat zal het zijn). Ik bedoel: er waren toen enkele mensen die een tijdschrift wilden uitbrengen, met een '20-er jaren naam. Het was gebaseerd op hoe-heet-hij: B ... (ik kom er wel weer op). Ik vroeg me af of dit hetzelfde initiatief was, maar dan in een ander jasje.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, niemand die over spam gaat zeiken... ;)
Het zijn toch geen betaalde diensten en het gaat over schrijven. Bedoel jij te zeggen dat je het spam vindt?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, niemand die over spam gaat zeiken... ;)
Het zijn toch geen betaalde diensten en het gaat over schrijven. Bedoel jij te zeggen dat je het spam vindt?
(Ik had die gedachte over spam ook heel even - ik weet niet direct met welk ander bericht je dit bericht kunt vergelijken, maar meestal geven we vrij vlot commentaar op verwijzingen naar dergelijke sites).

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Eerlijk gezegd vind ik dit niet de bedoeling. De definitie van spam is niet dat het betaalde diensten zijn. Iedereen kan hier wel zijn non-profitsite willen promoten. Was fijn geweest als je het eerst even gevraagd had Raoul Duke. Het feit dat je nog geen gebruiker was van dit forum doet ook vermoeden dat je hier alleen gekomen bent om de nieuwsbrief te promoten.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is Raoul dan iemand anders dan Arturo Bandini met een nieuw account? Ja, ik roep ook maar wat. Maar zowel Henk (Arturo Bandini) als Miriam (mirificare) hebben/hadden hier een account. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er niet een derde was die nu de promotie gaat doen. Maar waarom ik dat dacht?? Geen idee. In ieder geval waren we hier: http://www.schrijvenonline.org/forum/7438?page=3 niet al te aardig tegen die twee, en Henk vertelde hier nooit meer terug te zullen komen. Dus het zal wel een ander zijn :smirk: Afijn, er is nu toch een blad gekomen en dat ziet er fraai uit.