Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Recensenten Gezocht

Wij zijn op zoek naar Recensenten die boeken willen recenseren. Heeft u Interesse, stuur dan even een privé bericht. Met vriendelijke groet, Ricardo

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zult denk ik toch iets specifieker moeten zijn. Wat voor boek, hoe lang is het, wat verwacht je precies van de 'recencent' en wat staat ertegenover?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik meld mij hierbij aan als recensente, gewoon omdat het me leuk lijkt om te doen. Betrokken worden bij een schrijfgebeuren lijkt me leerzaam en vreugdevol. Ik weet natuurlijk niet aan welke eisen ik moet voldoen. Maar dat verneem ik wel, hè? :p

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Staat er een vergoeding tegenover en worden boeken gratis verstrekt aan recensenten? Krijgt de recensent een eigen blogplek op een website? Mag de recensent zelf kiezen welk boek hij/zij recenseert? In dat geval, :nod: Of is het de bedoeling dat mensen gratis lezen, standaard positief recenseren - en daarvoor boeken moeten aanschaffen? In dat geval, :\\

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik ben geen recensente. Zelfs niet met een kleine letter. Het lijkt me vreemd dat recensenten zelf boeken moeten aanschaffen. Met andere woorden: wat betalen jullie?

Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou ook graag iets meer willen weten Ricardo. Om welk genre boeken gaat het en wat zijn de voorwaarden? Mvrgr. Hanneke Tinor-Centi. *** i.v.m. forumregels websitevermelding verwijderd door beheer

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Recensenten mét hoofdletter. Die zijn volgens mij best zeldzaam.
Dan doen we het gratis en het liefst 20 tegelijkertijd!! Wat een eer!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Even gescrold. Je kunt in ieder geval heel wat boeken kopen om te zien hoe het moet.