Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht voor lang fantasy verhaal

hallo, ik ben een 21 jarige student die proeflezers zoekt die mijn fantasyverhaal zouden willen lezen, of een gedeelte ervan tenminste. het hele verhaal is meer dan 322975 woorden. Waar op letten tijdens het proeflezen? - Spelling en grammaticafouten(ik heb dyslexie. Er zullen fouten in staan die ik zelf niet zie.) - Het vlot leest - Is het goed te volgen (niet te ingewikkeld) - Het vragen oproept - Spreekt het verhaal aan? - Spannend is - Duidelijk is/Is het logisch? - Karakters(goed uitgewerkt of te plat) - Clichés - Overige op- en aanmerkingen zijn meer dan welkom als er ook iemand is die dit leest, interesse heeft om als corrector te dienen dan zou ik een gat in de lucht springen. (in overleg kan daar een bedrag tegenover staan.)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Woaw, dat is nogal wat, wat je daar vraagt. Hoe lang schrijf je al? Ik heb het idee dat het, na 300.000 woorden, een beetje laat is om dan pas na te gaan of je verhaal wel aanspreekt. Nou ja, dat maakt niet uit, want elk verhaal dat je schrijft is een leesproces. Vandaar mijn vraag hoe lang je al schrijft - in het algemeen, en specifiek aan dit verhaal. Trouwns, de meeste van je vragen kunnen waarschijnlijk al beantwoord worden als je een synopsis & fragment van +/- 2000 woorden laat proeflezen.

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Laverman13 Ik zou het wel willen proeflezen, zelf ben ik nog niet lang bezig met schrijven en dit zal dan ook de eerste keer worden dat ik iets ga proeflezen. Met de spelling en grammatica fouten kan ik je niet echt helpen. (Ik ben zelf al hopeloos). Maar ik hoop je met de andere vragen te kunnen helpen.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey! Ik zou je verhaal graag willen proeflezen ben erg benieuwd, alleen voor grammaticale fouten zou je wellicht een ander nodig hebben.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden