Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Alzheimer

Hoi hoi, Ik ben Véronique en wil graag samen met anderen een boekje schrijven over de gevoelens die je hebt als familielid van een Alzheimer patient. Ik heb al bij het forum van de Alzheimerstichting geprobeerd maar die site 'leeft' niet echt naar mijn gevoel en ook bij Hyves gekeken of daar een zogenaamde groep bestaat. Misschien kan ik hier mensen vinden die dit idee ook wel zien zitten. Groetjes Véronique

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, en ik had ook gereageerd. Voor ik met haar in zee ga, wil ik haar eerst wat beter leren kennen.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De oproep stond toen onder Voorstellen. Dries heeft haar toen gezegd dat het onder algemene oproepen viel. Vandaar denk ik dat ze het nu weer opnieuw plaatst.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Okee, ik dacht dat je het zelf kon verplaatsen. Nou ja, een keer opnieuw kan geen kwaad. Ik hoop dat je een paar goede reacties krijgt. Veel succes met dit goede initiatief.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb ik deze oproep al niet elders gezien?
Dat meende ik ook al. Te gemakkelijk om te zeggen dat ik vreesde hier ook last van te hebben. Erg zat.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Okee, ik dacht dat je het zelf kon verplaatsen. Nou ja, een keer opnieuw kan geen kwaad. Ik hoop dat je een paar goede reacties krijgt. Veel succes met dit goede initiatief.
Als ze hem had verplaatst was ze haar voorstel-onderwerp kwijt :) Is wat mij betreft prima zo.