Gevraagd: vrijwillige vertaal-schrijvers
Goedendag,
Ik ben op zoek naar vertalers (elke taal is welkom) voor kleine peuter en kleuter kinderboekjes, om deze van de Nederlandse tekst naar een andere taal te vertalen/schrijven. Meestal is het rondom 1 A4 aan tekst, dus veel is het niet eens. Ik heb ondertussen meer dan 40 kinderboekjes geschreven, maar u hoeft ze niet allemaal te doen hoor, u bent vrij in wat en hoeveel u wilt...
Als tegenprestatie zou ik u kunnen voorzien in reclame op verschillende websites en bij Apple, digitale projecten die de wereld rond gaan etc. Dit is leuk voor de personen die willen graag een eigen onderneming willen beginnen of al hebben, zo komen ze wat meer in de roulatie en krijgen van buitenaf meer opdrachten met d'r tijd, waar ze wel geld voor kunnen vragen!
Bent u nieuwsgierig, mail dan even, ik geef u een voorbeeld proefscript en mijn website die ik gestart ben in 2008 met meer dan 60 vrijwilligers. Zo begrijpt u er iets meer van en heeft u meteen een indruk.
Bedankt voor uw tijd en hopelijk tot horens...
Jolanda
Ik zoek b.v. Spaans, Duits, Frans, Surinaams, Turks, Marokkaans, Engels, Poolse vertaling, en nog veel meer...
Zoek je beëdigde vertalers of
Laat ik zeggen, vertalers die
Maar waarom moet dat gratis,
Jolanda12 schreef: Laat ik
Hoi Zjors, Omdat dit uit een
Four Seasons, Dat weet ik
Jolanda, In Maastricht
Als student heb ik indertijd
In Utrecht wordt een
Luitjes, bedankt voor jullie
Ik heb de titel ernstig
Wat een goed idee van je Four