Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Fanfictie proeflezer gezocht!

Hoi, Ik ben op zoek naar een proeflezer, die voor mij mijn fanfiction verhaal zou willen proeflezen. Het gaat hier om een Harry Potter verhaal, geschreven vanuit voldemort. De proeflezer mag op alles letten maar de belangrijkste zaken zijn: Woordkeuze Grammatica Spanning Grofheid - het is vanuit voldemort, dus er moet redelijke kwade taal in zitten. Beschrijvingen Ik hoop dat iemand interesse heeft, ook al is het geen publicatieverhaal :O. Een vereiste is dat de proeflezer kennis heeft van de harry potter boeken :). Kijk hier even om een idee te krijgen - of te proeflezen - van mijn verhaal en hoe ik schrijf: http://www.schrijvenonline.org/forum/108626 Ps: ik zit nog wel in mijn schrijfdip, dus de teksten kunnen wat brak zijn. Er is echter wel uiterste zorg aan besteed.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je vraagt aan iemand om tijd te steken in je verhaal en zelf al aangeeft dat de teksten 'brak' zijn, hoe verwacht je dan dat mensen zullen reageren? Proeflezen is iets waar veel tijd in gaat zitten. Het lijkt me dat je dan die 'brakheid' er eerst uithaalt.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je vraagt aan iemand om tijd te steken in je verhaal en zelf al aangeeft dat de teksten 'brak' zijn, hoe verwacht je dan dat mensen zullen reageren? Proeflezen is iets waar veel tijd in gaat zitten. Het lijkt me dat je dan die 'brakheid' er eerst uithaalt.
Ja ik besteed er ook zelf de juiste aandacht aan hoor. Alle dingen die brak zijn, probeer ik zo goed mogelijk te krijgen.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan begrijp ik het beter. Zelf heb ik ook dingen aan anderen laten lezen die werkelijk erg waren. Alleen kon ik toen nog niet beter. Dat mag. Ik kan het alleen niet voor je doen, ben hopeloos in proeflezen heb ik het idee.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan begrijp ik het beter. Zelf heb ik ook dingen aan anderen laten lezen die werkelijk erg waren. Alleen kon ik toen nog niet beter. Dat mag. Ik kan het alleen niet voor je doen, ben hopeloos in proeflezen heb ik het idee.
Volgens mensen schrijf ik wel gewoon goed, maar door mijn schrijfdip is alles wat ik schrijf niets - voor mezelf dan :o. Dus wat voor mij brak is, is voor andere gewoon goed.. Ah, das jammer, maar niets aan te doen :)

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik ben een enorme harry potter fan!!!! Ik zou dus geëerd zijn om het te mogen proeflezen. Mijn spelling is niet ideaal, ook mijn grammatica is niet super. Maar qu woordkeuze enzo zit ik wel goed. Ik ben een vrij kritisch lezer en best goed in opbouwende kritiek geven. Dus mail je verhaal maar naar anotherllama@gmail.com en ik zal je met plezier eerlijke (en nuttige} feedback geven :D

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nu echter geen fanfic proeflezers meer nodig, dat project is afgelopen. Momenteel zoek ik proeflezers voor een fantasy-thriller verhaal. Maar bedankt voor je interesse!