Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht voor mijn verhaal

Ik ben een boek aan het schijven. Het heet : Het hart van de wereld. Ik heb het ook wel laten lezen aan mijn familie en vrienden, maar die geven té lief antwoord. Ik hoop dat jullie eerlijk jullie mening geven!!! *tekst verwijderd*

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar lees dan wel de regels voor het proefleesforum, want dit is veel te lang.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij proeflezen staat al een stukje, daar heb ik net op gereageerd :). Je mag nou eenmaal niet meer dan 500 woorden neerzetten. Wel kun je aan mensen vragen of ze via PB het verhaal regelmatig willen lezen, je verhaal dus echt bijhouden. Misschien is dat meer wat je zoekt. Als ik heel globaal door dit stuk lees, vallen me al een paar dingen op, namelijk dat je vt en tt door elkaar gebruikt en veel van getallen gebruik maakt. Het is x uur, ik ben x centimeter lang (de precieze lengte is ook niet zo belangrijk) en ik zit in 4havo. Ook mis ik variatie, vooral dialogen. Het is nu één grote beschrijving. Verder zal ik er niet teveel over zeggen, aangezien dit niet het proefleesforum is.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Lieketje. Je mag wel wat plaatsen om te laten proeflezen, maar dat mag enkel in de proefleessectie (onder 'alleen voor leden') en daar moet je voldoen aan de regels (max. 500 woorden per keer, max 1 keer per dag en drie keer per kalenderweek, een gerichte vraag stellen). Hier kun je enkel een oproep plaatsen voor proeflezers en dan kun je ze het per PB of mail sturen. Maar hier mag je geen stukken plaatsen. Wil je dan je huidige proefleesstuk uit jouw bericht verwijderen door op 'bewerken' te drukken? Alvast bedankt.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik wil graag proeflezen! Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik wil me er graag verder in verdiepen en in bekwamen, dus als je mijn hulp kunt gebruiken, zou ik dat ook erg leuk vinden om te doen! Groetjes, Femke