Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

ik zoek iemand om te interviewen

Ik ben op zoek naar iemand die zijn/haar levensverhaal heeft laten vastleggen door een schrijver en dit in boekvorm heeft uitgegeven (voor eigen gebruik/nageslacht). Ik wil deze persoon graag interviewen voor een krantenrubriek. Liefst woonachtig in het Land van Heusden en Altena, Waalwijk, Gorinchem of niet te ver daar vandaan.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie ben je? Wat wil je? Waarom wil je dat? Kort gezegd, stel je even voor in het - even voorstellen topic. Mensen zijn niet geneigd hierop te reageren, zolang ze niks over je weten en het is nogal sociaal ook ;).

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Tusdar, van mij hoeft iemand zich niet voor te stellen als diegene niet van plan is om deel te nemen als schrijver. Als je alleen een oproep komt plaatsen lijkt me dit voldoende. Iets meer achtergrondinfo is natuurlijk altijd welkom, maar dat kan natuurlijk ook in dit topic.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tusdar, van mij hoeft iemand zich niet voor te stellen als diegene niet van plan is om deel te nemen als schrijver. Als je alleen een oproep komt plaatsen lijkt me dit voldoende. Iets meer achtergrondinfo is natuurlijk altijd welkom, maar dat kan natuurlijk ook in dit topic.
oke, dan weet ik dat ook weer. Mijn reactie is niet meer van toepassing.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, dit is de eerste keer dat ik zoiets onderneem. Ik wist niet dat er bepaalde informatie van mij werd verwacht. Voor degenen, die het willen weten: ik schrijf op vrijwillige basis een maandelijkse rubriek voor een regionale krant. De doelgroep is 55+ en alle onderwerpen worden daarop afgestemd. De bedoeling van het interview is niet dat iemand mij zijn/haar hele persoonlijke verhaal gaat vertellen. Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaring van die persoon, hoe ging het samenwerken met de schrijver, hoe vonden (klein)kinderen het om het levensverhaal te lezen. Op die manier hoop ik de lezers van mijn rubriek te inspireren. Wellicht zijn er mensen die dit ook graag zouden willen, maar niet weten wat de mogelijkheden op dit gebied zijn. Ik hoop dat dit voldoende uitleg is over wie ik ben en wat ik hier kom doen. Hopelijk kan iemand mij verder op weg helpen.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, dit is de eerste keer dat ik zoiets onderneem. Ik wist niet dat er bepaalde informatie van mij werd verwacht. Voor degenen, die het willen weten: ik schrijf op vrijwillige basis een maandelijkse rubriek voor een regionale krant. De doelgroep is 55+ en alle onderwerpen worden daarop afgestemd. De bedoeling van het interview is niet dat iemand mij zijn/haar hele persoonlijke verhaal gaat vertellen. Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaring van die persoon, hoe ging het samenwerken met de schrijver, hoe vonden (klein)kinderen het om het levensverhaal te lezen. Op die manier hoop ik de lezers van mijn rubriek te inspireren. Wellicht zijn er mensen die dit ook graag zouden willen, maar niet weten wat de mogelijkheden op dit gebied zijn. Ik hoop dat dit voldoende uitleg is over wie ik ben en wat ik hier kom doen. Hopelijk kan iemand mij verder op weg helpen.
Ik heb zelf niks te zeggen hier hoor. Niet meer dan de normale gebruiker (ik ben dus een normale gebruiker). Maar het is wel fijn om iets meer te weten, dan dat we nu weten. Zeker voor een interview, dat is meestal toch persoonlijk. Ik hoop dat iemand zich aanmeld!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mocht je hier geen reactie krijgen zoek dan eens op de sites van pod uitgevers. Daar staan dat soort boeken volop. Zeker omdat die persoon uit een bepaalde streek moet komen kan het lastig worden.