Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht

Hoi, ik ben op zoek naar proeflezers van mijn nieuwe, nog titelloze, onafgewerkte verhaal. Het verhaal is dat van Matthew 'Matt' Reynolds, die in de zomervakantie op zomerkamp vertrekt. Na een slechte start van de zomervakantie, gaat hij weg, maakt hij vrienden en beleeft hij allerlei avonturen. Waaronder een gewaagde uitstap en bijpassende straf. Het is geschreven vanuit Matthew's standpunt, wat een ik-perspectief geeft Als je interesse hebt mag je me contacteren dan stuur ik het verhaal wel op. Je ontvangt dan telkens een nieuw hoofdstuk wanneer er een afgewerkt is. De eerste vier hoofdstukken zijn af, vijfde bijna. Er staan ondertussen al vier stukjes bij proeflezen, onder de naam zomerkamp. Alvast bedankt, MetaBull

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja interesse :).. Kan je via de mail iets meer info verstreken (contactformulier).

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik ga van de week even kijken hoor. Ben momenteel nogal druk met van alles.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Metabull, Nog een klein beetje meer informatie misschien. Zeg alvast even in welk perspectief het is geschreven.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zie het startbericht, Tusdar. Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Oh haha, het stond er iets anders dan ik gewend ben. Overheen gelezen. Nou kijk, ik vind het belangrijk dat mensen dat weten, want ik zelf wilde proeflezen voor Metabull, maar kan dus totaal niet lezen in de ik-vorm. Daardoor moest ik helaas afzien :(.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@tusdar: bedoel je dat je niet kunt proeflezen als een verhaal in de ik-vorm geschreven is? Waarom is dat dan? Omdat jij niet de ik bent? Maar de ik uit een boek is toch niet altijd autobiografisch, ik bedoel, de ik-vorm is gewoon een schrijfvorm en een verhaal in die vorm is meestal ook gewoon fictie (maar nu ben ik mijn eigen vraag aan het beantwoorden). Ik bedoel er overigens niets negatiefs mee, gewoon nieuwsgierigheid.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@tusdar: bedoel je dat je niet kunt proeflezen als een verhaal in de ik-vorm geschreven is? Waarom is dat dan? Omdat jij niet de ik bent? Maar de ik uit een boek is toch niet altijd autobiografisch, ik bedoel, de ik-vorm is gewoon een schrijfvorm en een verhaal in die vorm is meestal ook gewoon fictie (maar nu ben ik mijn eigen vraag aan het beantwoorden). Ik bedoel er overigens niets negatiefs mee, gewoon nieuwsgierigheid.
Nee ik bedoel dat ik niet in de ik-vorm kan lezen. Het is niet mijn ding, heb er moeite heen om door heen te komen. En om die reden zou ik het oneerlijk vinden, als ik zou proeflezen.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, als dat bij jou zo is, dan is dat maar beter om dat eerlijk aan te geven.
Ja daarom moest ik helaas afzien.