Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zoek reacties van cursisten en docenten voor een artikel

In het kader van de opleiding DOcent Creatief Schrijven (DOCS) schrijf ik een artikel over de schriftelijke begeleiding van beginnende schrijvers. Die schriftelijke begeleiding kan gebeuren via een cursusinstituut zoals de LOI, maar het kan ook een traject zijn waarbij je schriftelijk wordt begeleid door een schrijfcoach die je nog nooit in levende wijze hebt ontmoet. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van docenten en cursisten. Mail me als je een vragenlijst wilt invullen: jhkunnen@home.nl Ik heb een vragenlijst voor docenten en een vragenlijst voor cursisten. Als je een cursus niet hebt afgemaakt, is het ook zinvol om mee te doen aan het onderzoek. Reacties van docenten en cursisten worden anoniem verwerkt in het artikel. Onder alle mensen die reageren, zal een schrijfboek naar keuze worden verloot. Als je meer wilt weten over de opleiding die ik volg, ga dan naar http://scriptplus.nl/DOCS/pag2.html Vriendelijke groet, Jacobina Kunnen

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jacobina, Leuke vragenlijst! :thumbsup: Ik ga hem uitgebreid voor je beantwoorden. Leuk dat je een artikel aan dit onderwerp gaat weiden. Persoonlijk denk ik dat het wel eens goed is. Je hoort van me!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt de ingevulde vragenlijst weer in je inbox zitten. Heb zo uitgebreid mogelijk geantwoord. Heel veel succes met je artikel! (en je opleiding natuurlijk) Vond het erg leuk om mee te werken aan je onderzoek! Groetjes, Angelique

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste allemaal, Ik heb veel ingevulde vragenlijsten opgestuurd gekregen naar aanleiding van mijn oproep. Heel erg bedankt! Ik heb daardoor veel input voor mijn artikel gekregen. Groetjes, Jacobina Kunnen