Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers gezocht voor levensboeken

We zoeken schrijvers die het leuk vinden om samen met ouderen in Rotterdam levensboeken te schrijven. Het is de bedoeling dat je gedurende drie maanden een oudere interviewt en het levensboek schrijft. Je krijgt een training aangeboden en een onkostenvergoeding. Meer informatie vind je op www.pluspuntrotterdam.nl

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja, hou ons op de hoogte! Helaas is Rotterdam te ver en het project te groot. Maar een mooi initiatief!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo'n project bestaat al in Montfoort. Ik heb daar een keer een artikel over gepubliceerd in Schrijven Magazine . Dankbaar werk is het.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat jammer voor een oude dame die ik ken en die haar verhaal ook graag opgeschrven ziet. Ze woont in Brabant en heeft kilometers aan prachtige en goed geschreven dagboekfragmenten. Ik zou haar graag helpem maar kan zelf haar handschrift niet lezen. Wat zou het fijn zijn als er in Brabant ook een dergelijk initiatief zou zijn. :nod: Heel veel succes met jullie project. :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willy Hilverda Dank je wel. Ik ga eens nadenken wat en hoe ik voor haar kan doen. Hopelijk vinden jullie voldoende schrijvers en worden er mooie verhalen opgeschreven.