Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezer gezocht

Van de proeflezer wil ik horen wat de kleur is van mijn 3e roman. Hij is niet af. Nog lang niet. Misschien draag ik niet genoeg over. Zit ik te veel in mijn eigen hoofd. Het verhaal is half autobiografisch en half fictie. Nou eerst maar eens afwachten of iemand zich meld. Het verhaal speeld zich af in zeeland, tijdens een hitte golf.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Joshua, wat proeflezers graag willen weten: - hoeveel tekst is het - welke genre - hoeveel mensen zoek je? Eén of meer? Verder heb ik hem verplaatst naar oproepen

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:unibrow: ... of iemand zich meldt (!) voor het proeflezen van je verhaal dat zich in Zeeland (!) afspeelt (!) :unibrow: Eens een juf altijd een juf :p

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee dank je, ben veel te blij dat ik bijna vakantie heb en zelf kan gaan schrijven. Bovendien heb ik nog een stapeltje Biblion-boeken liggen! En ik neem aan dat Joshua iemand zoekt die op de inhoud ingaat, dat vind ik zelf moeilijk als spellingsfouten me zo afleiden. Beroepsdeformatie :D

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mijn spelfouten heb ik mijn uitgever. Die mij bemoedigend toespreekt. Hij zegt altijd. “Schooljuffen hebben gelijk, goed Nederlands is belangrijk’. Maar ja die hebben dan ook over het algemeen geen uitgevers.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het verhaal speelt zich af in Zeeland tijdens een hittegolf. Joshua als er in één regel drie spelfouten zitten, gaat de uitgever na een halve bladzijde echt niet verder lezen. Daar zit veel te veel werk in. Ik stel je voor om eerst een stukje op proeflezen te plaatsen. Dan krijg je misschien al een aardig idee.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joshua, wat proeflezers graag willen weten: - hoeveel tekst is het - welke genre - hoeveel mensen zoek je? Eén of meer? Verder heb ik hem verplaatst naar oproepen
En vooral: hoeveel wil je ervoor betalen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben eigenlijk wel benieuwd. Welke uitgever heb je, Joshua? *** Even op je site gespiekt. Uitgeverij Lemmens, neem ik aan.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joshua, ik denk bijna dat je die vauten met opzet maakt. Het verhaal speeld zich af in zeeland, tijdens een hitte golf. maar het kan nog erger hoor:' ut vurhaal speeld zig af in zeelant, teiduns un hittuh-golf.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals een collega van mij dan zegt: O man! Op z'n Engels dan. Willen we dit hier? Wat bedoel je in hemelsnaam met kleur van je roman? Welke roman? Waar heb je het over? Kom even uit je hittegolf alsjeblieft. Even serieus weer, :eek: :eek: :eek: