Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitnodiging onderzoek

Beste schrijver(s), Ik ben een onderzoek aan het doen, voor mijn scriptie, onder schrijvers die nog geen boek hebben uit gegeven, maar dat wel graag willen gaan doen. Om te achterhalen waar de knelpunten liggen en ook om te kijken of zij binnen bepaalde middelen opzoek zijn naar informatie. Natuurlijk haal ik al veel informatie van deze site, waarvoor hartelijk dank, en graag zou ik die aanvullen met een aantal ingevulde vragenlijsten. Het kost je max 5 minuten. Iedereen die mee doet, alvast heel erg bedankt voor de moeite, en weet het is geheel anoniem, er zal niets met de gegevens gedaan worden. Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor het invullen van de vragen. Ik heb veel reacties binnengekregen, waar ik nu mee aan de slag ga. En ik laat een samenvatting hier ook weer achter. En het was trouwens voor mijn opleiding NEXT marketeer. Met vriendelijke groet, Susan

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb hem ook ingevuld. Succes met je onderzoek/scriptie. Komen de resultaten online te staan?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Uit de vragen maak ik op dat je op zoek bent naar schrijvers die al een boek voltooid hebben, maar nog niet hebben uitgegeven. Toch?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou het bericht duidelijker formuleren. Zoals Ellabella al opmerkt, nu kom je er pas bij de vragenlijst achter dat je niet van plan moet zijn ooit een boek uit te geven, maar dat je al een een boek voltooid moet hebben. Dat blijkt niet uit de beginpost.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
edit: mijn bericht verwijdert...

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had het al aangegeven op jouw site, maar vind de test en de informatie erover wel erg karig. De vragen en het doel van het onderzoek vind ik niet helemaal matchen. Succes met alles.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste schrijvers, allereerst ontzettend bedankt dat jullie hier aan hebben willen mee werken. En het ging inderdaad om schrijvers die wel al een boek hadden geschreven of aan het schijven zijn en dat nog niet hebben uit gegeven, maar dat wel van plan zijn te doen. Een hele mond vol. En excuses als ik daarin niet voldoende duidelijk ben geweest. Dank dus ook voor jullie feedback, Zodra ik kan zal ik een korte samenvatting maken van de resultaten en hier aan jullie kenbaar maken. Het is ook vooral om te zien voor mijn onderzoek over er verschil is tussen schrijvers die al ervaren zijn met uitgeven (in hun wensen, mediagebruik etc) ten opzichte van schrijvers die nog in de fase daarvoor zitten. Susan

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt me wel netjes om ook te laten weten met welk doel/waarvoor je dit onderzoek doet? Of is het om bezoekers te generen op boekenblog.nl, de reclame site?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
marketing, zag ik ergens staan. Daarom deed ik ook niet mee. Paranoïde? EDIT: Samen met mijn onderschrift eigenlijk best komiek?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook even op deze plaats, ik heb het onderzoek er af gehaald omdat ik meer dan voldoende reacties binnen heb. Waarvoor dank. En @ Dries, het is voor NEXT marketeer studie van Lectric. Zodra ik de samenvatting heb, zal ik hem hier weer posten, Susan