Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

weg

weg

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maak je eigen site (check wel even met je host of de inhoud van je verhalen niet tegen hun beleid ingaat). Niet echt censuur, maar ik had ooit iets opgestuurd naar de Libelle en daar hadden ze een vrouwennaam onder gezet zodat het meer aansloot op de lezers. Als ik ouder was geweest, was ik waarschijnlijk behoorlijk pissig geworden.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
weg

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
weg

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
RP, dan laat je toch een eigen site maken? Doe ik ook. Hè Micha? ;) Ik moet er alleen nog van alles voor doen...

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, Rudolf, je kunt natuurlijk ook proberen om je aan te passen aan de regels van een site. Dat scheelt weer wat ergernis.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
weg

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Rudolf Paul, je hebt het bericht over de censuur ook als blog geplaatst. Dat vind ik niet de bedoeling eigenlijk. Ten eerste niet omdat berichten dubbel plaatsen niet de bedoeling is, en ten tweede niet omdat het geen echte blog is, maar meer een vraag. Zou je die blog willen verwijderen? Of aanpassen naar een algemeen verhaal over censuur?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
weg

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
weg

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
weg

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit blijkt een ononderbouwd onderwerp te zijn. Overigens lijkt mij, dat er wel een verschil is tussen provocerende en ongewenste lectuur. Youp van 't Hek schrijft zeer provocerend, maar is mateloos populair.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De prijs van je lidmaatschap staat bij het invulformulier om lid te worden. Achter elke mogelijkheid staat de prijs. Je hebt zag ik nu twee maanden proeftijd, als je daarna niet betaalt gaan ze er van uit dat je van lidmaatschap afziet en wordt alles met jouw naam verwijderd. Dat staat in de voorwaarden. Het is wel gek dat niet weet waarnaar je moet betalen. Maar even contact opnemen is het slimst.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is dus geen censuur, zo blijkt. Maar toch een interessante vraag: wie heeft wel eens met censuur te maken gehad? Daar kunnen we het best wel eens over hebben. Ik heb nog nooit met censuur te maken gehad. Ik denk dat dat in Nederland niet veel voorkomt.