Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezers gezocht voor fantasy verhaal

Ik ben op zoek mensen die mij, een beginnend schrijver, willen helpen. Ik schrijf een mooi boek in het genre Fantasy. Lijkt het u leuk om elke maand een nieuw hoofdstuk in uw mailbox te krijgen waarin u verbeteringen en suggesties mag aanbrengen? Stuur mij dan een email. U mag alle mogelijke verbeterpunten bij mij aangeven. Denk aan: *taalfouten *grammatica *zinsopbouw *verhaallijn *en dergelijke. er staat hier geen vergoeding tegenover maar u maakt kennis met een uniek boek in ontwikkeling. Mis deze kans niet! Het kost u alleen wat van uw tijd. maar eventueel zou ik graag het zelfde voor u terug doen. Stuur mij een email voor verdere informatie of voor aanmelding.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook wel nieuwsgierig =)
hoi, stuur mij maar even een mailtje. ik gebruik namelijk een ander email adres voor het boek

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is je e-mail adres dan? (die je voor het boek gebruikt) Of moet ik via deze site een berichtje sturen?
stuur maar een berichtje via deze site. ik houd die mail liever aan beetje geheim

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Momenteel heb ik al best wat proeflezers. Ik zal de gene die als laatst hebben aangemeld wel kunnen gebruiken, maar dan voor een mix tussen non-fictie en fictie. de gebruikers die hiervoor in aanmerking komen zijn: Hexcaje en hallon En iedereen die zich nu nog opgeeft. Als je wilt proeflezen stuur mij dan een mailtje dan kan ik je meteen toevoegen aan mijn lijst, dat is makkelijker voor mij

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@hallon Stuur me maar een mailtje dan zou ik het verder met je bespreken

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste sollers, Momenteel heb ik geen proeflezers meer nodig, bedankt voor jullie interesse. Gr Youris Ps: Iedereen die nu voor mij proefleest ik heb een vertraging kwa schrijfwerk