Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wisselwerking

Hallo Forum Lezers, Ik ben op zoek naar iemand die de kennis en ervaring heeft om mijn werk te beoordelen, corrigeren en aan-kan-vullen. Ik ben sinds begin 2008 bezig om een verhaal uit te werken in een serie van 3-4 boeken. Het begin heb ik en het plot en nu is het een kwestie van verhaal vulling (ideen heb ik al) en door ontwikkelling van de hoofd personen. Mijn handicap is mijn kennis van Grammatica en zinsopbouw. Hierbij heb ik hulp en ondersteuning nodig. Als tegen prestatie wil ik jouw helpen met de marketing en promotie van jouw eigen boek. Mijn achtergrond is B2B Verkoop en Marketing. Hoewel ik geen ervaring heb in het uitgeven van boeken, weet ik wel hoe marketing & sales werkt en dit principe is overal toepasbaar. Mijn ambitie is om, alleen, mijn boek uit te geven via een eigen (nog op te starten) uitgeverij. Hoewel ik dit alles als een hobby-matig project zie, streef ik er wel na om dit professioneel aan te pakken en mijn boek als een goed boek in de markt te zetten. Om deze reden wil ik een serieus boek schrijven en moet deze ook inhoudelijk kloppen, nodige research is en word constant gedaan om het actueel en werkelijk te houden. Het verhaal is een thriller, met als achtergrond de gok wereld, het boek draait om 3 hoofd personen, die uit eindelijk allen samen komen en met/tegen elkaar gaan gokken voor astronomische bedragen en uitzinnige weddenschappen. Kern verhalen/plots: de reden van de Golf oorlog, omwisseling van Olie dollars in Euro’s en het verval van een moderne economy. Het principe achter het boek/verhaal is dat de lezer uiteindelijk een moment moet hebben dat hij/zij denk dat het echt waar is of echt zou kunnen gebeuren. Wie ziet er een uitdaging in om mij te helpen met mij ambitieuse doelstellingen? Ik heb geen haast hiermee, want ik vermoed dat er nog wel een jaartje werk inzit, voordat het hele verhaal compleet is. Daarom wil ik mij ook primair richten op het eerste deel en deze als test case gebruiken voor de volgende delen. Belangrijkste is het laatste deel met ontknoping en de voorgaande delen, beschouw ik als oefening en worden gebruikt als introductie voor de hoofd personen. Tot horens en met vriendelijke Groet, BORUTO

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn hier verschillende mensen, Boruto, die aan manuscriptbeoordeling doen en hulp bieden bij het juist formuleren, het kloppend maken van een manuscript enzovoort. Ook redactiemensen hebben we genoeg.Maar daar hangt een prijskaartje aan en dat is anders (meer) dan: ik help jou bij je promotie. Denk ik. Zeker omdat ik zo al zie dat het een hele kluif is, er gaat nogal wat mis in je zinnen.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat je in elk geval eerst zou moeten laten zien of je iets van promotie afweet. Wat heb je zoal voor elkaar gekregen. De mensen die hier veel van taalkundige zaken weten maken zich nuttig met hun commentaar in de proefleeshoek. Dan hebben wij taalstumbers in elk geval een idee van hun kunnen. Draai eerst een lekker een tijdje mee en geef hier en daar wat tips. Dan komen de vragen/aanbiedingen vanzelf. Zeker op een anoniem forum springt niemand gelijk in het diepe.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Boruto, zou je de titel van dit topic willen inkorten want het verpest de lijst van recente reacties omdat de titel over twee regels moet. Druk op bewerken boven je bericht. Of beter nog: verwijder hem meteen dat kan ook via die knop. Hij staat er namelijk onnodig twee keer.