Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

illustrator zoekt schrijver!

Hallo! Ik ben een beginnende illustrator, en bezig met het ontdekken van de markt zeg maar. Het lijkt me leuk om boeken te gaan illustreren, en ik dacht hier wellicht een schrijver te vinden die serieus wil gaan proberen een boek te gaan uitgeven. Het lijkt me een mooie uitdaging om samen iets neer te zetten! Een selectie van mijn werk kan je hier vinden: http://www.flickr.com/photos/ajvenema groet, aj

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hmm zou het? dit valt toch niet onder reclame maken? andersom staan er ook oproepjes voor illustrators... en het gaat ook over creatief schrijven aangezien ik een creatief schrijver zoek:)

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
haha, ergens is het zuur dat je dat kan zien! nee, ik ben vooral op zoek naar iemand die zijn passie(schrijven) wil combineren met die van mij(illustreren) en wat uit te geven. het geld is niet zo belangrijk op dit moment!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
FS & ajvenema: het nadeel van levenservaring is dat je huid er zo van gaat uitzakken. Het voordeel is dat je mensen en situaties steeds sneller leert inschatten - ook weer niet allemaal natuurlijk. Nou ja, in ieder geval, volgens mij is dit niet als reclame op te vatten. Ik heb zelf vaak gedacht dat het leuk zou zijn om iets in elkaar te zetten samen met een illustrator. Er is bijvoorbeeld een wedstrijd op het moment, maak je eigen boek of zo, bij de openbare bibliotheek. Daar mag je ook samenwerken, dacht ik.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb je werk even bekeken, maar dat lijkt me niet echt iets voor kinderboeken. En grotemensenboeken worden niet geillustreerd. Of bedoel je dat je omslagen wilt maken? Of heb je een ander idee voor een beeld/tekstverhaal? Wat wil je en wat kun je? Overigens zoekt een uitgever vrijwel altijd zelf een illustrator bij het werk van een auteur. Dus je kunt je inderdaad beter naar uitgevers richten. Denk ik.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Spam wordt niet gedefinieerd als zijnde van een bedrijf hoor. ;) We hebben een tijd geleden besloten dat illustratoren zich hier niet meer mogen aanbieden. Ook schrijvers mogen hier geen oproepen voor illustrators meer doen. Er zijn teveel illustratoren die werk zoeken en als die zich hier allemaal gaan aanbieden wordt het een zooitje. Meld jezelf eens aan op http://www.schrijverzoektillustrator.nl/