Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitgeverij gezocht...

Wie weet of er op internet een website bestaat waar (alle?) uitgeverijen staan vermeld, eventueel met fondslijst. Dit zou het zoeken naar een geschikte uitgever veel gemakkelijker maken... Volgens mij is het wel in boekvorm gegoten, maar dat weet ik niet zeker...

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marco, Zo'n lijst is er zeker, en wel op een ander deel van deze website! In de Schrijfgids (zie onder Balie)staat een lijst met alle literaire uitgeverijen van Nederland, met een korte omschrijving van het fonds en een link naar de websites: http://www.schrijvenonline.org/schrijfgids/nedlit… Er staan in de schrijfgids ook lijsten met uitgeverijen in Vlaanderen, en lijsten met kinderboekenuitgeverijen... Ook in het Handboek voor Schrijvers vind je info over diverse uitgeverijen en hun fonds (en tips over hoe je een uitgeverij zoekt/kiest). Succes, Secret Garden

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tjee... dat had ik écht nog nooit op 'onze' site gezien. Bedankt! Dat ik daar nu net door een groentje op wordt gewezen... :-) Het Handboek voor Schrijvers ken ik ook inderdaad, van de bibliotheek. Maar dat was volgens mij al een ouder exemplaar. Internet is vaak sneller en actueler, dus handiger.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Da's ook zéér compleet! Thanks.