Nieuwe uitgeverij gezocht voor amateurschrijvers - aanbevelingen?
Beste forum-lezers,
Ik zal mezelf eerst even kort voorstellen, want ik ben nieuw hier. Tenminste, ik schijn al enige tijd een account te hebben, maar ik heb daar tot dusver nog vrij weinig mee gedaan.
Mijn naam is Sophie, ik ben 26 en vanaf mijn 15e probeer ik een beetje verhalen te schrijven. Daarnaast vind ik het leuk om in mijn vrije tijd te sporten, koken en wandelen. Ik heb boeken uitgegeven via Boekscout. En nu had ik een nieuw manuscript klaarliggen voor eventuele uitgave (mits het verhaal hiervoor goed genoeg zou zijn natuurlijk ;)). Alleen nu zit ik zelf een beetje te kijken of er ook nog andere uitgeverijen zijn die geschikt zijn voor startende amateur schrijvers die het gewoon leuk vinden om verhalen te schrijven en uit te geven. Ik vind het zelf een beetje spannend om zomaar een uitgeverij aan te schrijven die ik op internet als eerste hit krijg op Google zeg maar. Ik lees en ben bang voor oplichterij namelijk.
Dus daarom mijn vraag aan mensen die dit bericht lezen: Hebben jullie aanbevelingen voor uitgeverijen die hiervoor openstaan, of heb je zelf goede ervaringen bij een specifieke uitgeverij?
Let me know!
Hartelijk dank alvast! :)