Storyland

1 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Storyland

Beste leden,

Ik ben op zoek naar meer info en/of ervaringen met de uitgeverij Storyland in België. 

Op het forum zelf vind ik er niet veel over. 

1 week 6 dagen

Rol

• Gewone gebruiker

Beste Laulau1235,

Ik heb een boekje uitgegeven via Storyland als POD-auteur.  Ik heb eerst mijn manuscript ingestuurd met de vraag wat men ervan vond.  En ik heb ongelooflijk snel reactie gekregen.  Ook telefonisch heb ik met contact gehad.  Men heeft me steeds verder geholpen. Het platform biedt de mogelijkheid om zelf een boek uit te geven en is gebruiksvriendelijk.  Je hebt de mogelijkheid om alles zelf te doen, maar kan ook kiezen om bijvoorbeeld de kaft professioneel te laten uitvoeren.  Ik heb hiervoor voor mijn eerste boekje niet gekozen, maar hoop in de toekomst misschien wel van deze diensten gebruik te maken.  Dus als je vraagt of ik tevreden ben over Storyland, dan kan ik dat alleen maar beamen.

1 week 6 dagen

Rol

• Gewone gebruiker

Dat moet je jammer genoeg zelf doen, wat ook niet onlogisch is aangezien je er ook niets voor betaalt.  Laat promotie nu ook niet direct mijn sterkste kant zijn :-).  Ik vind het moeilijk om mijn eigen boek te promoten...

De site biedt wel tips hoe je promotie kan voeren.  Er wordt ook een standaard persbericht gegenereerd.  De inhoud ervan wordt samengesteld op basis van informatie die je zelf op de site ter beschikking stelt.