Boek bij een Nederlandse uitgeverij uitgeven vanuit het buitenland?
Goedemiddag,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om via een Nederlandse uitgeverij, zoals Boekscout, een boek uit te geven terwijl je in het buitenland woont. Ik ben van Nederlandse afkomst maar ik woon in de Nederlandse Antillen.
Alvast bedankt,
-Mexy.
Aangezien er zoveel digitaal
Hi Mexy, Ik woon zelf in
Ik hoop en verwacht dat
Ik woon ook in Spanje en mijn
Mijn (jeugd)boek komt later
Mijn (jeugd)boek is nu twee…
Mijn (jeugd)boek is nu twee weken verkrijgbaar. Ik merk dat ik zelf nogal ongeduldig ben en kijk steeds of er al meer boeken verkocht zijn. Het valt mij op dat je vanuit het buitenland erg beperkt bent als het gaat om boekpromotie. Ik voel mij afhankelijk van de eerste kopers en hun mening over het boek. Ik weet dat het boek nu door een tiental mensen wordt gelezen en hoop op mond op mond reclame binnen de onderwijssector. Indien er hier lezers zijn die interesse hebben: ***
Jerome, een topic als dit is…
Jerome, een topic als dit is niet bedoeld voor de eigen boekpromotie. Daarom hebben we de boekgegevens drie sterretjes gegeven.
Je kunt in het onderdeel Boekpresentatie elders op de site een beschrijving van je boek geven, plus titel, ISBN en alles wat je erover kwijt wilt. Vooral het proces van schrijfidee tot publicatie is erg interessant. Maak daar eens een item aan; we zijn benieuwd!
O, sorry Thérèse, daar was…
O, sorry Thérèse, daar was ik mij niet van bewust.