Start » Forum » Het uitgeefproces » Uitgeven » Bij welke uitgeverij kan dit boek worden uitgegeven?

Bij welke uitgeverij kan dit boek worden uitgegeven?

4 reacties [Laatste bericht]
Mexy
Laatst aanwezig: 1 week 6 dagen geleden
Sinds: 29 Jan 2019

Bij welke uitgeverij kan dit boek worden uitgegeven?

Hallo,
Ik vraag dit voor een vriendin:
Ze heeft een boek geschreven met grappige, leuke en creative uitspraken van haar kind. Ze heeft het al aan wat verschillende mensen laten zien en iedereen was positief, dus dat komt wel goed denk ik smile
Ze heeft nog niet zoveel ervaring met uitgeven en ze zal graag aanbevelingen willen naar welke uitgeverijen ze het zou kunnen sturen.
Ze zei ook nog expliciet dat ze niet gewoon een drukkerij bedoelde, en dat ze niet wilde dat het alleen voor eigen gebruik was en dat ze er niet veel kosten aan wilde hebben.

Reacties

krommenaas
Laatst aanwezig: 1 dag 15 uren geleden
Sinds: 9 Dec 2014

Ga naar een boekenwinkel, zoek gelijkaardige boeken en noteer de uitgevers daarvan. Besef echter dat de kans om dit zonder het zelf te betalen uitgegeven te krijgen miniem is.

Diana Silver
Laatst aanwezig: 6 uren 38 min geleden
Sinds: 8 Nov 2010

Andere gedachte die in me opkomt: dit concept klinkt als iets wat het goed zou doen als blog!

Waar waren we gebleven?

LeoBesouw
Laatst aanwezig: 2 weken 4 dagen geleden
Sinds: 20 Jul 2010

Mexy, de tip van Diana lijkt me best: voor uitgeven komt er echt veel meer (en kosten) kijken. Zelf gebruik ik mijn site als bloginstrument voor mijn gedichten (ong. 2 per week) en doordat ik het bezoek kan analyseren naar aantal keren dat wordt aangeklikt en vanuit welk land, stimuleert dat mij om door te gaan. Zou ook met dat van die vriendin kunnen (lijkt me) en je werkt zo al aan bekendheid!

Succes, Leo Besouw

Succes, Leo Besouw ; www.leobesouw.nl Gedichten-blogs op de Startpagina en op Tab 2015, Tab 2016, Tab 2017, Tab 2018 "Gedichten-blogs" zie ook @leobesouw.nl op Twitter op op LinkedIn voor nieuwe daar gemeld.

Mexy
Laatst aanwezig: 1 week 6 dagen geleden
Sinds: 29 Jan 2019

Ze heeft al een blog gehad, 10 jaar lang. Zij heeft die een tijdje geleden offline gehaald, om er een boek van te maken.

• De grootste uitdaging voor iedere schrijver: de erotische scène
  • Zo repareer je een haperend plot
  • 8 manieren om taalvouten te voorkomen
  • De 10 schrijfregels van Carolina Trujillo en Henk van Straten
  • Je debuutroman schrijven in New York, Bert Moerman deed het
  • Schrijftips van bestseller auteur Abdelkader Benali
  • Alles wat je moet weten over het schrijven van dialogen
  • De schrijfgeheimen van Ingmar Heytze
  • Waar let een bureauredacteur op?
  • Een nieuwe editie van ons literaire katern Alice met daarin o.a. de winnaars van onze schrijfwedstrijd 'De Bruiloft'

Als je je aanmeldt vóór maandag 25 maart 16:00 u. krijg je dit nummer thuis!

MELD JE AAN
Schrijven

Iedere week het beste van Schrijven Online in je inbox? Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief. Boordevol nieuws, tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!