Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Auteursbijeenkomst Boekscout

Hoi, Vanochtend stuurde ik mijn manuscript naar Boekscout, nog geen uur geleden belden ze om mij uit te nodigen voor de auteursbijeenkomst. Ik vind dit verbazingwekkend snel en had gedacht dat het op zijn minst maanden zou gaan duren. Nu heb ik genoeg gelezen over Boekscout en de voor- en nadelen afgewogen. Heeft iemand ervaring met deze bijeenkomsten? Ik kon via de zoekfunctie niet echt vinden waar ik naar zocht. Groeten, Tessa

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn thriller uitgegeven bij Boekscout, maar ben niet naar de bijeenkomst geweest omdat dat iets te ver weg was. Zonder die bijeenkomst ging het gewoon goed. Die snelle reactie had ik ook, ze geven namelijk 80% van de ingestuurde manuscripten uit. Verder is het een hele leuke uitgeverij voor als je niet al te grote verwachtingen hebt.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Idem als Meikiepeik. Ik woon in België en heb telefonisch contact gehad met hun. Ongeveer een uur. Niks dan lof over hoe Boekscout met zijn schrijvers omgaat. Ik doe het ondertussen allemaal zelf, maar door boekscout heb ik wel dat zetje gekregen dat ik nodig had. Maar zoals gezegd: je mag geen al te hoge verwachtingen hebben. De prijzen van de boeken zijn soms niet in verhouding. Mijn boek kost 13,95 euro voor 64 pagina's. Geen kat die het koopt natuurlijk.

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie reacties. Nu twijfel ik toch teveel en denk dat ik een andere uitgever ga benaderen. Ik ga zeker naar die bijeenkomst, ben wel nieuwsgierig!