Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

uitgeven e-book/ cursus

Ik zou graag een E-book/ cursus willen uitgeven. Het is een bepaald onderwerp, bv mishandeling. Nu kan daar op diverse manieren naar gekeken worden. Ik heb eens een boek gelezen wat iemand anders geschreven heeft over dit onderwerp en ik kan mij erg vinden in deze visie. Maar mag ik dit dan zo overnemen? Mij lijkt het van niet. Toch is het juist deze visie die mensen best zou kunnen helpen. Ik zou dit graag ook naar mensen overbrengen. Heeft iemand enig idee hoe ik zelf een E-book kan uitbrengen wat gebaseerd is op de visie van een ander, maar dat ik geen problemen krijg met rechten enz. Ik ben hier helemaal niet in thuis. Weet iemand anders waar ik dit kan vinden of bij welke instantie ik dit kan voorleggen?

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeft iemand enig idee hoe ik zelf een E-book kan uitbrengen wat gebaseerd is op de visie van een ander, maar dat ik geen problemen krijg met rechten enz. Ik ben hier helemaal niet in thuis. Weet iemand anders waar ik dit kan vinden of bij welke instantie ik dit kan voorleggen?
Contact opnemen met de betreffende schrijver? Sowieso: als diegene al het boek geschreven heeft waarmee jij geholpen bent, zou het dan niet logischer zijn om dát boek aan te raden aan anderen? Als het boek over een ander onderwerp gaat, zou je bijvoorbeeld in jouw boek kunnen verwijzen naar de visie. Hoe dan ook, het blijft het gedachtegoed van die andere schrijver. Dat jij je erin kunt vinden wil nog niet zeggen dat je het kunt overnemen.