Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

BI van Bommel

Een vraag. Wie heeft er al eens gehoord van de Boekenindustrie BI van Bommel? Of wie heeft ervaringen met hen? Ze claimen een nieuw concept te hebben bij het uitgeven. Ik vraag me af in hoeverre dat 'nieuwe' dan wel nieuw is. Met nogal wat rekenvoorbeelden, die ik niet ga napluizen, laten ze de de winstpercentages zien die je kunt hebben van je éénmalige inleg van € 300. Dat eenmalige begrijp ik niet. Geldt dat eenmalig per nieuw manuscript of is het inderdaad eenmalig, ook bij de volgende manuscripten? Ik ben heel benieuwd.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je een url? Google komt met schoenen en een beer in een geruite jas en een pijp in zijn muil... Hoe dan ook, ik heb op dit forum geleerd dat een uitgever die geld van de schrijver vraagt geen uitgever is maar een wolf in schaapskleren. Met of zonder pijp in zijn muil...

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de url. Ik heb inmiddels ook een website gevonden waarop iets over hun concept staat. http://webshop.boekenindustrie.nl/eigen-boek-uitg… Om je vraag te beantwoorden: ik denk dat je bij ieder manuscript die 300 euro's moet neerleggen. Daar zeg ik meteen bij dat ik de rekenvoorbeelden waar jij het in de beginpost over hebt, niet kan vinden. Niet op Facebook, niet op hun website ebook en niet op hun twitterpagina.