Start » Forum » Het uitgeefproces » Uitgeven » uitgeven

uitgeven

3 reacties [Laatste bericht]
riena bos
Laatst aanwezig: 5 jaren 40 weken geleden
Sinds: 13 Nov 2013

uitgeven

hallo Ik heet riena,

Ik heb samen met mijn zwaar autistische zoon een boekje gemaakt over autisme.
het gaat over wat is autisme eigenlijk en dan in Jip en Janneke taal.
mijn zoon wilde heel graag op school Uit leggen wat autisme is en daarom zijn we op zoek gegaan naar iets in Jip en Janneke taal.
daar we dit niet konden vinden hebben we het zelf allemaal bedacht en gemaakt veel plaatjes en weinig tekst maar toch heel duidelijk.
nu wilden we dit graag uit geven maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dit moet doen vandaar mijn vraag hier.
hoop dat Hier iemand is die me kan helpen?

gr Riena

Reacties

kiksgreggel
Laatst aanwezig: 6 weken 4 dagen geleden
Sinds: 14 Aug 2010

Je kunt het zelf uitgeven en alles in eigen hand houden. Als je het in de boekwinkels wilt hebben, kun je het ook via een uitgever proberen. Als eerste zou je dan moeten kijken naar uitgevers die soortgelijke boeken uitgeven. Houd er wel rekening dat het echt goed moet zijn, voordat je het naar uitgevers opstuurt. Hoe heb je het met die plaatjes gedaan?

Verder vind je hier echt heel veel over uitgeven en welke overwegingen je daarbij kunt maken. Gebruik de zoekfunctie van het forum en je komt veel te weten.

Werkt aan 4de en 5de thriller. 'Geen weg terug' verschijnt op 30 mei 2017. 'Gezworen vrienden' (2014). 'Bloedgeld' (2012). 'edwardhendriks.nl' Lees gratis mijn korte verhalen via Smashwords

Annet Knoll
Laatst aanwezig: 2 jaren 48 weken geleden
Sinds: 31 Okt 2013

Je kan ook via www.mijnbestseller.nl een boekje uitgeven. Suc.6 ermee om er een boekje v te maken.

Schrijven verbindt

Anoniem69
Laatst aanwezig: 3 jaren 5 weken geleden
Sinds: 16 Apr 2013

Probeer het een bij Boekscout.

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
Lees Schrijven Magazine!

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór 23 september!

Topaanbieding