Start » Forum » Het uitgeefproces » Uitgeven » Boeken uitgeven

Boeken uitgeven

11 reacties [Laatste bericht]
Raissa
Laatst aanwezig: 1 jaar 4 weken geleden
Sinds: 31 Aug 2012

Boeken uitgeven

Beste medeschrijvers en schrijfsters

Ik ben eerder nog maar een amateurschrijfster, maar wil heel graag van schrijven mijn beroep maken.
de laatste weken/maanden ben ik bezig met een verhaal.

Wat ik me afvraag is: als jullie een boek af hebben, stuur je dat (altijd) door naar een uitgeverij en word het altijd uitgegeven?

MVG

Raissa

Reacties

Spirit
Laatst aanwezig: 5 jaren 8 weken geleden
Sinds: 31 Jul 2010

Als iets niet goed is, stuur ik het niet op.
Als iets wel goed is, lees ik het tientallen keren door en laat ik het grondig proeflezen voor ik aan opsturen denk.

Het tweede is, sinds ik me bewust ben van het feit dat een manuscript afronden niet meteen betekent dat je iets geweldigs hebt geschreven, niet voorgekomen bij mij.

Grom.

Diana Silver
Laatst aanwezig: 5 uren 1 min geleden
Sinds: 8 Nov 2010
Spirit schreef:

het feit dat een manuscript afronden niet meteen betekent dat je iets geweldigs hebt geschreven

Ik heb niets te zeggen wat meer steek houdt dan dit.

Waar waren we gebleven?

Raissa
Laatst aanwezig: 1 jaar 4 weken geleden
Sinds: 31 Aug 2012

Bedankt voor jullie reacties smile

natuurlijk ben ik me er ook van bewust dat niet elk manuscript zal uitgegeven worden ...

Maar dan vraag ik me af of het niet zinloos is dat je schrijft?

Riny
Laatst aanwezig: 40 min 38 sec geleden
Sinds: 16 Apr 2013

Nee, het is niet zinloos dat je schrijft.

Denk eens na waarom je schrijft, waarom je er überhaupt toe komt een letter op papier te zetten. Er is toch een drijfveer.

Succes.

vrg

-- .. --
Laatst aanwezig: 3 weken 1 dag geleden
Sinds: 11 Jul 2012
Raissa schreef:

natuurlijk ben ik me er ook van bewust dat niet elk manuscript zal uitgegeven worden ...

Is dan niet alle oefening zinloos?