Vraag om advies naar mogelijke uitgeverijen
Ik heb zonet mijn ´gedichten´ bundel voltooid of hoe je het ook wil bestempelen.
Hier heb ik verschillende stukjes om je een idee te geven. Kan iemand mij een lijstje met uitgeverijen geven waar mijn werk geschikt voor is om een poging te wagen en het op te sturen?
Voorbeelden:
Als ik de vuurzee passeer steekt de Kolonel een sigaar op en kijkt dromerig naar de fakkel die zijn vrouw ooit verwond heeft. De fakkel stond niet aan en het was haar eigen schuld. Binnen zit zijn zoon die mij duizend keer bedankt voor iedere gastvrijheid die ik hem bied. Soms vragen mensen zich af waar hij zijn broek gelaten heeft.
De blinde prinses ziet dingen die er niet zijn. Een wereldje in haar hoofd dat zo beperkt is als wat zij wil zien . Iedereen die een bedreiging is sluit ze af. Ze is beeldig op haar troon bij het strand, maar het is juist dat dat haar vergiftigd.
De grappige kritische klant is schattig en ik kan om haar lachen als ze voor de 3de keer haar ijsje niet naar tevredenheid is. Ze valt op verkeerde mannen en eet graag een lekker ijsje. Kerwin hield van haar tot ik hem vertelde dat ze bezet was waarna hij verliefd werd op de zeemeermin met krullen. Een relatie wat maar kortstondig standhield.
Nooit geweten dat de zeeman zo goed kan schieten. Zijn baardje en blauwe ogen komen hier al lang. Zo lang dat zijn knie al vervangen is. Soms noem ik hem Oom en zijn vrouw zou nog een keer foto's van vroeger meenemen. Ik wou ze graag nogmaals zien, maar dat heeft geen haast.
Alvast hartelijk bedankt.
De heer Bilo.
Ik heb geen verstand van
Ik vind dat je een geheel
Uitgeverijen voor
Aan de bovenstaande lijst
Bedankt. Van oorschot is
Natuurlijk. Maar kijk even
Leuke uitgeverijnamen vooral
- off topic