Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Spiritueel kinderboek

Hallo, Ik ben Nicole en mama van 2 prachtige en paranormale jongens van 16 & 4 jaar. Ik merk dat er vaak dingen zijn waar ze mee komen en ik kan hun daar erg goed in begeleiden omdat ik zelf medium ben. Toch zijn er veel kinderen die bepaalde angsten/vragen hebben en zeker als ze nog klein zijn. Voor die kleintjes heb ik samen met mijn Gids ( automatisch schrift )een leuk en lief spiritueel verhaal geschreven, een verhaal wat ik graag wil delen en misschien deelt u de mening met mij dat het erg herkenbaar zal zijn en leuk en lief. Ik heb wat uitgeverijen het manuscript gestuurd, sommige brengen zoiets niet uit, een ander heeft interesse en wilt me tegemoet komen door een auteur het even wat aan te passen en dan te delen in de kosten ( 800,00 euro ) Het is een boekje van ongeveer 20 pagina's met tekst ( grote letters ) en 20 pagina's met leuke illustraties. Kan iemand mij tips geven misschien? Zijn er uitgeverijen die wel spirituele boekjes uitgeven ( kinder boeken ), ik heb al ge-googled, maar er komt niet veel uit. Alvast heel erg bedankt :) Lieve groetjes, Nicole