Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

dagboeken

nu wil ik graag mijn dagboeken uitgeven maar ik zou bij god niet weten hoe dat moet nu ga ik het eerst nog maar eens opsturen. ik heb wel een pakketje thuis liggen of op een usb stick doen zodat ik het kan versturen. het is toch wel interresant schzyofrenie met estemmen en of geluiden enzo dat neem ik aan van wel. mij vinden ze altijd erg geheimzinnig en ze denken altijd dat ik geheimen heb. mijn gehiem is gewoon niets vertellen. maar daar zit je dan nu terwijl het niet goed gaat. mijn ogen doen het niet goed en ik heb asllemaal nara verschijnselen

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er bestaat een uitgeverij die zich helemaal richt op de psychiatrie: Tobi Vroegh in Amsterdam. Misschien een idee om je dagboeken daarheen te sturen? Ik hoop wel dat je dagboeken taalkundig beter in elkaar steken dan deze post, want anders geef ik je helaas weinig kans op een positief antwoord... (Niet rot bedoeld.)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is geen psychiatrie, maar meer helderhorend... Als je er last van hebt, zeg ze dat ze weg moeten gaan. en google op helderhorend. (paranormaal wil ook wel ens helpen.)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo zeg, minischrijfstertje, dat is een snelle conclusie! Ik vind dat je wel iets gematigder mag zijn hiermee. Of ben je zelf zo paranormaal begaafd dat je precies weet hoe het zit na drie woorden? :confused:

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, en Auriel: heb je echt al verhalen geschreven over wat je hebt meegemaakt? Dan is het wellicht een idee om ze eerst te laten lezen door enkele proeflezers en je te laten helpen op taaltechnisch gebied. Als je dan een uitgever gekozen hebt, zoek even uit op welke manier ze je werk opgestuurd willen hebben. De meeste uitgevers willen het met de post ontvangen. Sommige juist weer niet...

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ehhhh Anouk, kijk even naar de data: Auriel heeft dit vorig jaar geschreven en is al 18 weken niet op SOL geweest. Minischrijfstertje heeft een hele blik oude koeien opengetrokken. Je hebt trouwens volkomen gelijk dat het een ongenuanceerde blik oude koeien is. ;)