Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

uitgeverij en/of illustratorendag

Hallo allemaal, Wie heeft er ervaring(en) met een bezoek,telfoongesprek(ken) e.d.met uitgeverijen( hoe ging dat in z´n werk) en wie heeft er wel is een illustratorendag of iets dergelijks bezocht..(hoe ging dat in z´n werk) het zou fijn zijn om elkaars ervaringen en-of tips met elkaar te kunnen delen. Alvast beankt allemaal

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dan ga je toch naar Manuscripta? Als ik het goed begrpepen heb, komen daar van allerlei berdijven en mensen bjieen die met schirjven en boeken te maken hebben. Even zoeken op Manuscripta 2009, volgens mij is dat aankomende zondag al?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Elke uitgever werkt weer anders, maar over het algemeen hebben ze het over het boek waar je daar voor zit, wat ze ermee willen doen, hoe je je schrijftoekomst ziet (willen ze meer energie in je steken als je nog twintig plannen hebt etc) en in hoeverre je zelf promotie kunt doen.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben jaren geleden op de illustratorendag van Clavis geweest. Omdat ik toen nog een "beginneling" was heb ik er best veel aan gehad. Ook was er gelegenheid om je werk te laten bekijken en ook dat was nuttig. Bij mijn weten doen ze het nu ook in Amsterdam en niet alleen in Hasselt (belgie). Het was zowel inhoudelijk als technisch interessant. Zeker nuttig dus, maar verwacht er ook geen wonderen van.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga ernaar toe, zie het als zo'n beurs voor werkzoekenden. Ze hebben er volgens mij wel alle tijd voor je. Enne, laat je niet intimideren, iedereen is zo begonnen. ;)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook (twee keer) naar een illustratorendag geweest en vond het ook een leuke ervaring. De tips waren welkom. De tweede keer was wel wat minder en vager. Ik mocht een aantal nieuwe tekeningen opsturen, maar daar hebben ze niet meer op gereageerd. (Nou, na lang aandringen wel, maar toen waren ze niet meer zo vriendelijk. Een inhoudelijke reactie heb ik ook niet meer gehad) Blijkbaar had ik verkeerde verwachtingen van dit gesprek :( Misschien ga ik over een tijdje nog eens. Het is 4 keer per jaar, dus kans genoeg.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga ernaar toe, zie het als zo'n beurs voor werkzoekenden. Ze hebben er volgens mij wel alle tijd voor je. Enne, laat je niet intimideren, iedereen is zo begonnen. ;)
bedoel je de illustratorendag of manuscripta 2009 waar daantje het over had. bedankt! zal me niet laten intimideren haha!

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Manuscripta. Alle stands daar staan er om zichzelf te verkopen aan het publiek. Jouw werk komt daar ook een keer te liggen. Zo kun je je alvast mooi een beeld van alle uitgeverijen voorstellen. Onder één dak, dat is toch handig!