Bookaroo

34 reacties [Laatste bericht]

Reacties

Yrret
Laatst aanwezig: 4 uren 51 min geleden
Sinds: 16 Jul 2012

Veelzeggend zwijgen?

Citaat:

Nieuws: Bookaroo is al weken oorverdovend stil op de site en social media – ‘Ze reageren niet meer’

https://www.tzum.info/2019/08/nieuws-bookaroo-is-a...

Ooit protesteerde ik tegen het 'monopolie der oude heren'. Nu ben ik er zelf één.

Ginny
Laatst aanwezig: 16 uren 20 min geleden
Sinds: 22 Jun 2012

Overigens heb ik onlangs nog een boek via Bookaroo kunnen bemachtigen dat mijn lokale boekhandel niet meer kon krijgen. Het lag in Utrecht nog in de voorraad. Anders had ik het tweedehands misschien kunnen vinden, maar dit vond ik toch praktischer.

Het werkt wel nog gewoon hoor, Bookaroo.

Yrret
Ginny schreef:

Het werkt wel nog gewoon hoor, Bookaroo.

Oké, bedankt.

Ooit protesteerde ik tegen het 'monopolie der oude heren'. Nu ben ik er zelf één.

Yrret

https://www.tzum.info/2019/08/nieuws-bookaroo-geef...

Citaat:

Hoe geweldig zou het bijvoorbeeld zijn als Bookaroo helemaal geen fee hoeft te rekenen aan boekhandels? Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.

Kijk, ze zijn nog steeds bezig en zelfs een fee gaat zich bezig houden met de fee.

In het vooruitzicht zie ik advertenties dat boekwinkels inpakhulpen en boekkoeriers nodig hebben.

Schrijven

Iedere week het beste van Schrijven Online in je inbox? Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief. Boordevol nieuws, tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!
  • THEMA Kan schrijven je leven redden?
  • Hoe beschrijf je emoties?
  • Zo vind je een uitgever die bij je past
  • Zo belangrijk zijn de eerste 10 pagina's
  • Schrijftips van Anne-Gine Goemans
  • Schrijftechniek: vertellen en vertonen
  • Taaltips: taal en logica

Dit nummer verschijnt omstreeks 6 december oktober. Nog geen abonnee? Meld je aan vóór maandag 25 november 16:00 uur, dan krijg je dit nummer thuis!

Introductiekorting!