Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boektrailers die je gezien moet hebben

Op de site van NRC een leuk artikel: Tien boektrailers die je gezien moet hebben Ook in de reacties daarop stonden een paar mooie trailers vermeld, zoals: - Sense and Sensibility and Seamonsters - Miss Peregrine's Home for Peculiar Children Wie kent er nog meer goede?

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind die van Superlul geweldig. Een 20 minuten durend filmpje waarin allerlei bekende Nederlanders niet met hem mee willen werken aan zijn promofilm. Vooral de beginscene waar hij bij zijn uitgever zit die hem vertelt dat er geen geld voor marketing is, vind ik hilarisch, omdat ie zo herkenbaar is.

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind een booktrailer vaak of saai of te veel op een filmtrailer lijken, maar die van Miss Peregrine's Home for Peculiar Children is echt super mooi. Ik wil dat boek nu lezen :)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat heb ik dus ook! Spannend is die. Moet zeggen dat ik die serie trailers van Ernest van der Kwast voor 'Mama Tandoori' toch ook erg grappig vond, waaronder deze: http://www.youtube.com/watch?v=DIsAqZ96x-k&featur… (tja, het is duidelijk dat hij láng niet zo'n budget had als de makers van 'Miss Pergrine's Home', maar daarom juist toch heel creatief gevonden)