Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Pumbo, Nederlandse Lulu?

Kent iemand Pumbo ? een Pod uitgeverij al ervaringen mee? http://www.pumbo.nl/

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat is een goed punt Naomi, de levertijd van de boeken van de podders. Echt een voor op het waarop te letten lijstje.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben geabonneerd op het e-zine van schaduwschrijvers. Daarin hebben ze de afgelopen maanden diverse pod-uitgevers naast elkaar gelegd, met wat je wel en niet mag...

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat ik goed vind aan Pumbo is dat je er gemakkelijk kunt betalen. Registratie is niet nodig. Heel slim. Ook de e-book mogelijkheid vind ik helemaal van deze tijd. Ik heb zelf overigens (nog) geen ervaring met Pumbo. Ik heb alleen 1 klein puntje van kritiek. De site moet qua tekst iets meer gefocust zijn op het verkopen van boeken en niet op het binnenhalen van klanten. Ik lees regelmatig mee op het Lulu forum omdat ik er ooit mee in zee wilde gaan, maar Lulu spreekt me niet aan. Veel te complex de site en het is een heel gedoe om de helpdesk te pakken te krijgen in mijn optiek. Ook zijn er best veel klachten op het forum vooral over de verzendkosten. Ik denk dat veel NL Lulu's naar Pumbo stappen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb alleen 1 klein puntje van kritiek. De site moet qua tekst iets meer gefocust zijn op het verkopen van boeken en niet op het binnenhalen van klanten. ben ik het wel mee eens, tis dat jij het zegt, maar viel me ook op.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker