Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Platform voor onuitgegeven luisterverhalen

Dag allemaal, ik heb een idee gekregen en wil eens polsen wat jullie hiervan zouden vinden. Ik denk dat velen van ons onuitgegeven verhalen op de plank hebben liggen. Zou je het aantrekkelijk of interessant vinden als je die verhalen als luisterverhaal kwijt zou kunnen op een website/platform waar mensen tegen een zeer schappelijk tarief het audiobestand kunnen downloaden? En dat jij daar dan een percentage per download voor krijgt? Het is een zeer pril idee. Gedachten die ik hierbij heb: - Beginnen met korte verhalen (tot 5000 woorden) als proef. - Het gaat dus om onuitgegeven verhalen. - Auteurs mogen hun verhaal ook zelf inspreken (dan stijgt het percentage). - Auteurs staan alleen de rechten voor het audiobestand af. - Het downloaden van een verhaal kan tegen een zeer laag tarief (1 euro wellicht). - Bezoekers kunnen ook recensies achterlaten. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Als die positief zijn, ga ik het idee verder uitwerken. Tips zijn uiteraard ook welkom!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Ik ga in ieder geval weer wat anders doen.
Komt in orde. Ik hoop dat je er toch iets aan gehad hebt. Veel succes in elk geval met het luisterverhaalidee - voor als je daarmee doorgaat - of met het 'wat anders'.