Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

potential publishing: de nieuwe POD?

Ik kreeg via hyves deze site onder ogen van een E-book uitgeverij. http://www.elkeschrijververdienteenkans.nl/page/h… Ze zeggen: - dat ze je werk onder een groot publiek brengen door je boek als e-book te verkopen. - dat je per boek net zo veel verdient als bij een contract met een uitgever. Misschien is hier iemand in geïntereseerd. Wie heeft er ervaring met dergelijke uitgevers?

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jorindeh, bedankt voor je uitgebreide uitleg. Je hebt er goed over nagedacht merk ik, dat vind ik eerlijk gezegd meer uit je stukjes hier blijken dan de website zelf. Ik ben als schrijver niet in je project geinteresseerd, maar mogelijk wel als lezer. Dus ik hou je in de gaten! Succes. Iris
Dank je wel Iris Bee, Ik heb ondertussen de website een beetje aangepast omdat ik al merkte dat het idee erachter niet helemaal overkwam. Probleem is dat ik niet teveel tekst kan neerzetten, omdat bezoekers dan gelijk afhaken en het is daarom vrij moeilijk om het idee duidelijk maar ook bondig over te brengen. Ik ben nou eenmaal een vrouw van veel woorden... :)